וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו סטרשקו יוביל את קמפיין דיזל העולמי

22.10.2015 / 3:02

עוד כבוד למדינת ישראל: הפעם, הדוגמן האנדרוגני, סתיו סטרשקו, שממשיך לככב מעבר לים ובקרוב יככב בקמפיין הבינלאומי של בית האופנה המפורסם, 'דיזל'. וואלה! סלבס נותנת בכפיים

סתיו סטרשקו. שי יחזקאל,
טופמודל!/שי יחזקאל

אם חשבתם ש-15 דקות התהילה של סתיו סטרשקו יגמרו אחרי שייצא מהבית האח הגדול, כנראה ששכחתם שיש לכם עסק עם דוגמן בינלאומי, אז סמסו 'מברוק' לבלונדי ההורס, שנבחר להוביל את הקמפיין העולמי של חברת 'דיזל'.

סטרשקו, שכבר כיכב בעבר בקמפיין המשקפיים של החברה וידוע כאחד הדוגמנים האהובים על מעצב הבית, ניקולה פורמיקטי, נבחר שוב על ידי המעצב הנודע, אלא שהפעם, מדובר בקמפיין לכל מוצרי הרשת שכולל את משקפי השמש, האקססוריז וכמובן, הבגדים.

סתיו סטרשקו. שי יחזקאל,
כבוד./שי יחזקאל

הדוגמן האנדרוגני, שמככב בימים אלו כפרזנטור של חברת "TOPTEN", לצד נועם פרוסט, קיבל לפני מספר ימים טלפון מהסוכנת האישית, אלינור שחר, שהודיעה לו כי קטף את הקמפיין. לאחר יומיים, המריא סטרשקו לאירופה, שם מצטלם הקמפיין המדובר, בו יככב לצד דוגמנים ודוגמניות נוספים שנבחרו על ידי בית האופנה.

כזכור, לא מדובר בקמפיין הבינלאומי הראשון של הדוגמן ההורס. בעבר כיכב בקמפיינים ל'מוגלר', 'רייבאן', 'מונקלאר', ו'לוריאל' וצעד על המסלולים של המעצבים הנחשבים דונה קארן ותום סטפן.

וואלה! סלבס נבחרה לככב בקמפיין הבינלאומי לכדורים נגד קיבה רגיזה.

מה דעתכם על הג'וב החדש? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully