וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר והחבר בהופעה פומבית נדירה

צילום: ניר פקין

18.10.2015 / 0:58

שלושה חודשים עברו מאז שהשחקן המוכשר ושובר הלבבות רן דנקר, הכריז כי הוא מנהל מערכת יחסים עם במאי תיאטרון ושבר לבבות של לא מעט נשים, וגם גברים. בסוף השבוע האחרון, נתפסו השניים אחרי שחגגו בחתונה של הסוכנת של דנקר בהופעה פומבית נדירה. וואלה! סלבס אאוט

רן דנקר. ניר פקין
ממהרים לקידוש. ביי. רן דנקר ואיתי וייזר/ניר פקין

שלושה חדשים עברו מאז שהודיע השחקן, הזמר ושובר הלבבות המקומי רן דנקר, כי בשלוש השנים האחרונות הוא מנהל מערכת יחסים זוגית עם גבר. הנערות בכו, גברים רבים התאכזבו ורק וואלה! סלבס מילאה את החזה בגאווה. עכשיו, דנקר ההורס ובן זוגו כבר לא מתביישים ודופקים את ההופעה הפומבית הראשונה שלהם באירוע מתוקשר.

דנקר ובן זוגו, הבמאי איתי וייזר, הגיעו בשישי האחרון לחגוג בחתונה של סוכנת השחקנים, שאחראית בין היתר גם על הטאלנט ההורס, וסיפקו לצלמי הפפארצי שחיכו במקום הצצה זוגית נדירה בהחלט של הזוג המאוהב.



רוצים עוד חדשות חמות?
קים וקורטני קרדשיאן בודקות: למי יש יותר גדול?
שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על כוכב 'הצלצול הגואל'
דניאל מורשת חושף: מתי היתה הנשיקה הראשונה שלו

רן דנקר. ניר פקין
לפחות נשארנו לקינוחים/ניר פקין

השניים הגיעו לאולם האירועים, בו חגגו כמה מבכירי התעשייה כאשר הם מנסים לתעתע בצלמים הרבים ונכנסו מהדלת האחורית של המקום ובנפרד, רק בכדי למנוע מהצלמים לתעד אותם יחדיו, אך וואלה! סלבס היא עקשנית (ואין לה מה לעשות בשישי בערב), אז היא חיכתה לזוג שיסיים את החגיגות ותפסה אותם יוצאים במהירות מהמקום אחרי מספר שעות של חגיגה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רן דנקר. ניר פקין
שיהיה במזל וכו/ניר פקין

כזכור, בקיץ האחרון דנקר חשף בראיון מתוקשר את נטיותיו המיניות "פשוט התאהבתי", הוא סיפר בראיון, "מה שיותר מפתיע אותי מזה שאני בזוגיות עם גבר, הוא לגלות שאני שלוש שנים בזוגיות. נקודה". עוד הוא הוסיף בראיון, "אני נמשך לנשים ולגברים. למה צריך לצמצם את עצמנו כל כך להגדרה? לא רוצה להגדיר את עצמי. בסוף העניין הוא זוגיות. לבנות בית עם אדם שאתה אוהב". בקרוב אצלכם, כן?





וואלה! סלבס חיה בשביל האהבה. ובשביל הפחמימה. ובשביל האהבה לפחמימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשתו משהו, חמודים. דנקר, וייזר ואניה בוקשטיין מבלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רן דנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully