וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרדשיאנס הגיעו להתפלל ולהיפרד מלמאר אודום

וואלה! סלבס

15.10.2015 / 12:55

למרות המבוכה: משפחת קרדשיאן מתייצבת בהרכב כמעט מלא לצד מיטתו של שחקן הכדורסל, למאר אודום, ומתפללת לנס. בשעות האחרונות מדווחים על הרעה במצבו, וכי בנות המשפחה הגיעו להיפרד. וואלה סלבס! מדווחת

הכדורסלן למאר אודום וקלואי קרדשיאן, 2014. AP
קלואי ולמאר בימים יפים יותר/AP

אפשר להגיד הרבה דברים על המשפחה הכי טראשית בהוליווד, אבל בנות משפחת קרדשיאן ממשיכות להוכיח שהן תמיד שם אחת בשביל השנייה, ובשביל בני הזוג שלהן, גם כשהם עושים בושות.

אתמול (ד'), הגיעו בבהלה בנות המשפחה לבית החולים בלאס וגאס, ברגע שהתבשרו על מצבו של גיסם, שחקן הכדורסל למאר אודום. ראשונה הגיעה אשתו בנפרד של למאר - קלואי קרדשיאן - השניים מעולם לא התגרשו באופן רשמי, מה שמעמיד את קלואי בעמדה חורצת גורלות: היא זו שתיאלץ לקבל את ההחלטה האם לנתק את בעלה בנפרד ממכשירי ההחייאה. לא נעים בכלל.

לעוד סיפורי סלבס:
עוז זהבי וליהי רורונובסקי בתמונות בלעדיות
המתמודדים נחשפים: מי המתמודדים החדשים של "הכוכב הבא"?

קים קרדשיאן. ספלאש
קים קרדשיאן ההריונית מגיעה לבית החולים/ספלאש
קריס ג'נר. ספלאש
משפחה תומכת. קים וקריס ג'נר בבית החולים/ספלאש

מספר שעות מאוחר יותר, הגיעו האחות ההריונית קים קרדשיאן ואם המשפחה קריס ג'נר לבקר את למאר בבית החולים ולעמוד לצידה של קלואי. את האחות הדוגמנית, קנדל ג'נר, הידיעה על מצבו הקשה של למאר תפסה בזמן שהייתה עסוקה בעבודה באירועי שבוע האופנה בסין. קנדל, ביטלה מיד את כל ההתחייבויות ועלתה על טיסה בת 14 שעות, משנגחאי ללאס וגאס, כדי להתייצב לצד המשפחה. קיילי ג'נר, האחות הצעירה, עצרה וידאו צ'אט חי כששמעה על הטרגדיה.

לעומתן, האחות קורטני קרדשיאן לקחה על עצמה את תפקיד הבייביסיטר, ושמרה על שגרה עבור שתי הבייביז של המשפחה, כשלקחה את נורת' ווסט ופנלופה דיסיק לשיעור בלט, מלווה באין ספור צלמי פפארצי. מישהו חייב לשמור על שגרה לטובת הדור הצעיר של המשפחה המטורללת.

קורטני קרדשיאן. ספלאש
כי מישהו חייבל לשמור על שפיות בשביל הילדים. קורטני קרדשיאן אימהית/ספלאש
קורטני קרדשיאן. ספלאש
נורת' ופנלופה הורסות בטוטו לקראת שיעור בלט/ספלאש

התקשורת העולמית נסערת בעקבות המקרה: פיסות מידע וראיונות עם כל מה שרק נמצא ברדיוס בית הבושת בעיר השעשועים עולים לאוויר באופן תכיף באתרי הרכילות. כעת נחשפת הקלטה של שיחת החירום למוקד 911, רגעים ספורים אחרי שהתמוטט השחקן. האזינו לקטע המצמרר.

מה אתם חושבים על ההתמוטטות של למאר? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully