וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהוניה רובל: "אני מקווה שלא אמות בקרוב"

11.10.2015 / 17:04

נראה שהמצב הביטחוני בישראל לא יעצור את המפורסמים לחגוג, כך שכשמושיק עפיה חוגג יום הולדת - החברים מתייצבים ולא מפחדים לפתוח את הפה על הממשלה. וואלה! סלבס פה ג'ורה

צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן

אם חשבתם שכמה מחבלים עם סכינים ימנעו מהמפורסמים של ישראל לדהור לעוד אירוע או חגיגה - אתם כנראה לא מבינים עם מי יש לכם עסק, כי איך אייל גולן אומר? מי שמאמין לא מפחד. אז זהו, שהם קצת מפחדים.

רוצים עוד רכילות?
פרסום ראשון: ליאת הר לב בהריון ראשון
משמר המפרץ: עוז זהבי הציל את נועה מימן ממוות

אופירה אסייג. ניר פקין
ביבי תתעורר!/ניר פקין

ביום שבת, חגג מושיק עפיה 41 שנות קיום, והזמין את חבריו להרים לו. בין החוגגים הרבים שהגיעו היו גם כמה מפורסמים, שהחליטו לא להישאר אדישים למצב הבטחוני ולהגיד את שעל ליבם, בעיקר בכל הנוגע להתנהלות הממשלה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
איציק זוהר. שלומי גבאי
זו המדינה שלנו! איציק/שלומי גבאי

"אדוני ראש הממשלה, נא להתעורר", קראה אופירה אסייג לבנימין נתניהו, "ולהחזיר את המדינה לקדמותה. גם טהוניה רובל מאוד מפחדת, אך היא מאמינה בבורא עולם, "אני סומכת עליו, אני רק מקווה שלא אמות בקרוב". גם איציק זוהר לא מרוצה מהמצב, אך הוא לא מפחד, "זו המדינה שלנו, אנחנו נשאר פה לנצח. היינו פה לנצח, אנחנו נהיה לפני כולם ונהיה אחרי כולם".

טהוניה רובל. ניר כפרי,
מקווה שלא אמות מחר. טהוניה/ניר כפרי

ומה לגבי הממשלה? לטענת אסייג, המדינה לא עושה מספיק, "ממש לא , אני לא רואה שעושים מספיק. אני רואה שגל הטרור נמשך", היא אומרת, מישהו צריך להתעורר, לעשות משהו, אני לא יודעת מה". רק פבלו רוזנברג מאמין שצריך לפתוח בדיאלוג עם הצד השני.


וואלה! סלבס עושה שלום עם ערבים. ארבע פעמים ביום. לפעמים חמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully