וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסעת המתמידה: אגם רודברג עושה את לוס אנג'לס

7.10.2015 / 0:38

בזמן שאלפי ישראלים בילו את החגים בבטן גב מפנקים על חופים קסומים ובשופינג מטורף בניו יורק, השחקנית אגם רודברג ארזה את המזוודות ואת הדרכון לפגישות עסקים בלוס אנג'לס. המטרה: להתניע את הקריירה הבינלאומית שלה. וואלה! סלבס פירסט קלאס

אגם רודברג. רפי דלויה
צריכים משהו מל.א? אדם רודברג/רפי דלויה

בזמן שאלפי ישראלים בילו את החגים מעבר לים והעלו עשרות תמונות מהחופשה בניו יורק, הבילוי בחוף הים בקאריביים או מלונדון האפורה, יש מישהי שהעדיפה לנצל את החגים על מנת לעבוד. ברור שמעבר לים.

אגם רודברג, שבתקופה האחרונה החתימה לא מעט את הדרכון שלה למטרות הנאה, ניצלה את הימים השקטים של החגים ואת הבילוים המשפחתיים כדי לקדם את הקריירה העולמית שלה, כך שבסוף השבוע האחרון ארזה מזוודה ודרכון והמריאה לעיר החלומות, לוס אנג'לס, ללא בן זוגה התומך גל אמיתי.


רוצים עוד חדשות חמות?
הקמפיין המפתיע של אילנית לוי
דנה פרידר והחבר חוגגים עם אלי פיניש
עידו רוזנבלום והבן מבלים בים

אגם רודברג. אינסטגרם, צילום מסך
אגם רודברג/צילום מסך, אינסטגרם

רודברג, שטסה למספר ימים, תנצל את הזמן בלוס אנג'לס לפגישות עסקיות עם מספר סוכנויות נחשבות בתקווה ללכת אחר הקולגות המקומיות בישראל כמו כמו גל גדות, נועה תשבי ומורן אטיאס. השחקנית ההורסת תנסה להראות לאמריקאים מה היא שווה ותפזר את הצ'ארם האישי בתעשייה האמריקאית.

אז לא, רודברג לא זכתה בלוטו שהיא מרשה לעצמה לנפוש, היא פשוט השתמשה בכרטיס האשראי של פליי קארד כדי לסגור את הטיסה החלומית שאולי תגשים לה חלום פרטי. רגע אחרי שתסיים את הפגישות, רודברג תמשיך לביקור קצרצר לניו יורק לקצת נופש שיכלול שופינג, הצגות ברודווי ואולי כמה סלפיז בטיימס סקוור.

וואלה! סלבס במגעים עם סוכנות טאלנטים גדולה בערב הסעודית לדוקו ריאליטי על חייה

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אגם רודברג, גל אמיתי. סיון פרג',
תתגעגע אליי? רודברג עם גל אמיתי/סיון פרג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully