וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נעים: אייל גולן נפגע בתאונת דרכים

27.9.2015 / 17:51

הזמר האהוב עבר בסוף השבוע תאונת דרכים, כאשר נהג ברכבו והתנגש בקיר. מכוניתו של גולן נפגעה והוא שבר אחת מצלעותיו. לאחר שקיבל טיפול רפואי, הוא נשלח להחלים בביתו. וואלה! סלבס רפואה שלמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחלץ בשן ועין. אייל גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חג שמח לזמר אייל גולן, שיחגוג הערב תחת הסוכה כשהוא מתאושש מתאונה מזעזעת שעבר בסוף השבוע - בעקבותיה נפגע ונשלח לקבל טיפול בבית החולים. האירוע התרחש בערב חמישי שעבר, כאשר גולן ניסה למנוע התנגשות עם נהג אחר שנסע בפזיזות - וכתוצאה מכך התנגש בקיר, בשעה שנהג ברכבו באזור המרכז.

בעקבות התאונה רכבו ניזוק והוא שבר את אחת מצלעותיו. במזל, הפגיעה לא היתה חמורה יותר, כך שמבית החולים הוא נשלח היישר להתאוששות ומנוחה מרגיעה בביתו.


עוד סיפורי סלבס:
התחזית: מה מצפה לאייל גולן וכוכבי הביצה בשנת תשע"ו
שוב חוזר הניגון: הקעקוע החדש של אייל גולן

אייל גולן בערב מחווה לזוהר ארגוב. ניב אהרונסון
רק בריאות. אייל גולן/ניב אהרונסון

לוואלה! סלבס נודע כי בערב יום חמישי כאשר גולן נהג באזור המרכז, הבחין בנהג אחר נוסע בצורה פרועה על הכביש ומנסה לעקוף ו"לחתוך אותו" בפראות. על מנת למנוע התנגשות, פנה ימינה והתנגש בקיר. מיד אחר כך, גולן פונה לבית החולים "קפלן" שברחובות ועבר בדיקות שבהן עלה כי הוא סובל משבר בצלע.

לאחר שלל בדיקות נוספות, טיפול והרגעה של הקרובים לו - שעות ספורות אחר כך כבר שוחרר למנוחה בביתו. מאז, הזמר האהוב מתאושש בביתו ומחלים מהאירוע הקשה, שבו גם נפגעה מכוניתו. לפי שעה, הופעותיו של גולן מתוכננות להתקיים כסדרן. רק בריאות, זמיר.


וואלה! סלבס שברה שן כשניסתה לנגוס ברימון שלם.


אחלו לאייל גולן החלמה מהירה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully