וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטופמודל התחתנה: בר רפאלי נישאה לעדי עזרא

24.9.2015 / 20:55

בשעה טובה, זה קרה: הדוגמנית בר רפאלי התחתנה הערב עם בחיר לבה, איש העסקים הישראלי עדי עזרא - בטקס חופה שנערך במלון סגור בכרמל, מול כמה מאות קרובים וחברים. וואלה! סלבס כלולות

תמונות גולשים

(בווידאו: כך נשמע רגע הכניסה לחופה של בר רפאלי)

סיפור הסינדרלה של בר רפאלי הגיע היום לשיא מרגש: הדוגמנית הישראלית המפורסמת בעולם, נישאה הערב (ה') לבחיר לבה, איש העסקים עדי עזרא. בתחום חודשים של הכנות, דיווחים וסערות ציבוריות לקראת החתונה של השנה זה סוף סוף קרה - רפאלי ועזרא בעל ואישה, כדת וכדין. מזל טוב!

רפאלי בת ה-30 ועזרא בן ה-40, נישאו הערב מול מאות בני משפחה, מקורבים וקרובים, בטקס פרטי ומאובטח היטב שנערך במלון "יערות הכרמל" שבצפון הארץ. את האירוע, ליוו באותה שעה מסוקים וכלי טיס לא מאוישים, ששמרו על פרטיות בני הזוג והאורחים ברי המזל, במהלך הרגעים שבהם אמרו "איי דו".


בר-יידזילה: בר רפאלי מתחתנת | עדכונים שוטפים

בר רפאלי, עדי עזרא. טוויטר, צילום מסך
סיפור אהבה. רפאלי ועזרא ברגע אינטימי/צילום מסך, טוויטר

הטופמודל ויו"ר קבוצת 'נטו' (חברת המזון החמישית בגודלה בישראל), שהתארסו בחודש מרץ האחרון בשעת חופשה סודית שערכו באיים המלדיביים, בחרו להפוך את האירוע לחגיגה בת יומיים - שכוללת את החופה והמסיבה הגדולה הערב וכן ארוחת בוקר מצומצמת לכמה מחבריהם הקרובים למחרת. כחצי שנה אחרי שהביזנסמן נשלפה הטבעת בעיצובה של לורן שוורץ (זו שאחראית על הטבעת של קים קרדשיאן), עזרא את רפאלי החליפו טבעות נישואים מרגשות, בטקס כשר למהדרין שערך הרב יצחק דוד גרוסמן.

הכלה המרוגשת, שדגמנה בעבר עבור מעצבים נחשבים ברחבי העולם, בחרה ללבוש לטקס שמלת קוטור בהירה - של בית האופנה הצרפתי "קלואה", בעיצוב אישי עבור רפאלי ותצעד אל עבר החופה לצלילי שירו של שלומי שבת, 'בראשית עולם' וסיימה עם השיר של ברונו מארס "Marry You".

בהמשך, היא צפויה להחליף אותה בשמלה נינוחה יותר של מעצבת ישראלית, איתה תרקוד לצלילי השירים של משה פרץ ושלישיית "מה קשור" שיופיעו במהלך האירוע, זאת לצד מוזיקה של כמה די ג'ייז מקומיים שנבחרו כיוון שהם נחשבים מקורבים לדוגמנית.

האורחים שנכנסו לרשימה האקסקלוסיבית שבחנה את רפאלי מקודשת מקרוב, לא הורשו המוזמנים להכניס מצלמות או טלפונים ניידים. את אלה, בחרו בני הזוג למכור למגזין בינלאומי - כאשר את הכסף מהמכירה יתרמו לצדקה כמחווה של רצון טוב.

החתונה של רפאלי

מי האורחים המפורסמים שהגיעו לחגוג?

לכתבה המלאה
חתונה בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
כך מתחם האירוע נראה. בר רפאלי ועדי עזרא/צילום מסך, אינסטגרם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגיות שהמתינו לאורחים בחדר המלון ביערות הכרמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי ועזרא (שמבוגר ממנה בעשור שלם), הפכו את ההיכרות בינם לקשר רומנטי בסוף שנת 2012, אז נחשפה הזוגיות. עם זאת, כחודשיים בלבד אחר כך החליטו להפריד כוחות. בחודשים הבאים, רפאלי בילתה עם אנשי עסקים יהודים בחו"ל, בעוד שעזרא ניהל קשר עם הדוגמנית לירן כוהנר (שבצירוף מקרים משעשע נישאה בשבוע שעבר) - זאת עד סוף שנת 2013. כך שאחרי מסיבת סילבסטר פרטית שרפאלי ערכה, השניים ככל הנראה היו בשלים לחדש את הקשר.

מאז, הדוגמנית המדוברת בישראל ואיש העסקים, הספיקו לנפוש בשלל יעדים אקזוטיים, לבלות באירועים מתוקשרים מול המצלמות - בהם גם אירוע קבלת הפנים הפרטית שנערכה ללהקת הרולינג סטונז בישראל, ביום הולדתה ה-29 של הדוגמנית. באותו אירוע, עזרא זעם על רפאלי שרקדה יחד עם הרוקסטאר מיק ג'אגר ותפס אותה בצווארה, מה שגרם למריבה מתוקשרת בין השניים ולנתק שנמשך כמה שבועות - זאת עד ששוב הופיעו יחד כזוג בחתונה נוצצת.

עד שמצאה את הגבר שהפך אותה לאשת איש - רפאלי ניהלה מספר קשרים עם גברים שונים. למשל, אריק ווינשטיין, האיש לו נישאה בגיל 18 למשך תקופה קצרה, מה שהביא לכך שקיבלה פטור משירות בצה"ל. בהמשך עברה מערכות יחסים עם השחקן דיוויד שרבט והיהלומן מתי רחמינוב. עם זאת, הקשר המדובר ביותר שלה, היה זה שנמשך כחמש שנים עם ליאונרדו דיקפריו, שאף ביקר בבית משפחת רפאלי בארץ. כעת כאמור, היא כבר אשתו של עדי עזרא.


וואלה! סלבס מרגישה כמו השושבינה, למרות שהיא מקסימום ההיא שמחליפה את המצעים בסוויטת הכלולות.


רכלו על החתונה של בר רפאלי בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully