וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש טעם, יש ריח, יש רעש: ארבעת המינים של וואלה! סלבס

וואלה! סלבס

5.10.2015 / 6:07

השנה החולפת היתה מרגשת לשלל כוכבים שעליהם קראתם במדורי הרכילות - אבל היו כמה אושיות, שהרטיטו אתכם בכך שחשפו את נטייתם המינית בגלוי. לכבוד החג, וואלה! סלבס מציגה בפניכם כמה חברי ביצה שגרמו לכם לחוש גאווה, פלוס מין נוסף אחד ומיוחד שמצא את מינו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הומוסקסואל (מוצהר!) | איציק שמולי

איציק שמולי ביום עיון לחברי הכנסת החדשים, ינואר 2013. טלי מאייר
איציק שמולי ביום עיון לחברי הכנסת החדשים, ינואר 2013/טלי מאייר

זוכרים את "חבר הכנסת שבארון" - זה שלפני הבחירות האחרונות לכנסת ישראל עמד במרכזה של סערה ציבורית, שעסקה בעובדה שהוא לא מצהיר על נטייתו המינית בגלוי בעודו מייצג פלח לא קטן באוכלוסייה? הכל השתנה חודשים ספורים אחרי הבחירות.

רגע אחרי פיגוע הדקירה במצעד הגאווה שבירושלים, איציק שמולי החליט לחשוף מעל דפי העיתון כי הוא הומוסקסואל, בעודו מכהן כחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה. בכך, נפנף מעליו את הביקורת על בריחה מזיהוי עם הקהילה ברגע והפך לאישיות גאה מאוד ומודל לחיקוי למאות אלפי ישראלים. הומו, גיי או כל כינוי אחר שלו יזכה מרגע החשיפה בפומבי, כיום שמולי גאה מאוד להיות אישיות מסוקרת. כן, גם בזכות העובדה שינהל זוגיות עם גבר אחר ולא עם אישה.

לסבית (פרובקטיבית) | מיילי סיירוס

מיילי סיירוס. אינסטגרם, צילום מסך
מיילי סיירוס/צילום מסך, אינסטגרם

היא התפשטה כבר עשרות פעמים בפומבי, נגעה בכולם, חשפה את הכל, יצאה עם גברברים חתיכים, שרה, שיחקה, ניפצה, ריגשה, שרבבה את הלשון החוצה והבליטה את הפטמות המשתוללות שלה מול המצלמה - לכן, מיילי סיירוס כנראה היתה חייבת להמציא את עצמה מחדש. ואיך אפשר לעשות זאת טוב יותר מלנהל רומן לסבי שנשמר כאילו בסוד?

הילדה הכי טובה שהפכה להכי רעה בהוליווד, לא בחלה באמצעים כדי להוכיח לאקס המפורסם שלה, בנו של שוורצנגר, מה הוא מפסיד. לכן, במקריות ממש, דאגה לנהל מערכת יחסים קרובה (מאוד) עם דוגמנית "ויקטוריה'ס סיקרט", כזאת שנחשפה בתקשורת במהירות שיא. בהמשך סיירוס נתפסה כמה פעמים כשהיא דוחפת ידיים למקומו שהשתיקה יפה להם בגופה של חברתה ואף הצהירה בגלוי שהיא גברת מאוד מינית. כך שגם אם מדובר באפיזודה חולפת, אולי כבר צריך להתרגל לעובדה שהילדה הרעה אוהבת ילדות אחרות, לא פחות רעות ממנה. הלשון בחוץ רק מסייעת לה.

ביסקסואל (ענוג) | רן דנקר

רן דנקר. אינסטגרם, צילום מסך
רן דנקר/צילום מסך, אינסטגרם

רן דנקר יוצא עם נינט טייב(!). מנהל רומן עם יעל פוליאקוב(!!). נצפה בדייט עם ליאל דניר(!!!). רגע, רן דנקר במערכת יחסים עם... גבר אחר!? פחות או יותר כשלוש שנים אחרי ששב מתקופה של גילוי עצמי באמריקה הרחוקה (שהגיעה אחרי שהפך לכוכב מצליח בארץ הקודש), השחקן הישראלי שהלהיב בעבר כמה מבנות המין היפה הכי מדוברת בתעשיית הבידור המקומית, התאהב מחדש. הפעם, לא בגברת, אלא באדון שהצליח לגעת לו בנפש פנימה.

אחרי שנים של שמועות, רחשים ורכילות, החליט לפתוח את לבו ולחסל את החיטוט בחייו הפרטיים, כאשר חשף שהוא למעשה חולק את חייו עם אמן אחר, שאיתו הוא גר ומתנהל כפרטנר לחיים. כולם נדהמו, הרימו גבה או סירבו להתרגש - אך לדבריו, זה לא שהוא לא נמשך לנשים כלל, אלא נמשך גם לגברים באותו האופן בדיוק. הוא קורא לזה ביסקסואל, אתם יכולים לקרוא לזה אוהב כל אדם.

טרנסקסואלית (גאה) | קייטלין ג'נר

קייטלין ג'נר. splash
קייטלין ג'נר/splash

אפילו בחלומות הכי פרועים שלה, וואלה! סלבס לא חשבה שהשמועות על כך שאבי משפחת הריאליטי טראש המפורסמת ביותר על הגלובוס - הקרדשיאנ'ז - יתבררו כנכונות. אך אז החלה להישבר מעטפת המגננות וברוס ג'נר הודיע שבקרוב כבר לא יהיה האב החורג של קים, קלואי והשאר, אלא מעתה יהיה האדם שהרגיש שהוא לאורך חייו - אימן החורגת של הבנות, האקס של אמא שהפך לאמאל'ה בעצמו.

על הדרך, הבחור שהפך לגברת שלה תוכלו לקרוא מעתה קייט, חשף את האוכלוסייה הטרנסג'נדרית והקשיים שחבריה עוברים בסדרת ריאליטי חדשה. בזכות התרבות הפופולרית - העולם המערבי עבר סדרת חינוך בחסות ערוץ הבידור וגילה מה באמת קורה שם, ולא רק עבור ברוס פינת קייטלין, אלא עבור נשים שהפכו לגברים ולהיפך ברחבי העולם כולו. כולנו בני אדם.

המין הנוסף - סטרייט (בר מזל) | עדי עזרא

בר רפאלי, עדי עזרא. טוויטר, צילום מסך
בר רפאלי, עדי עזרא/צילום מסך, טוויטר

מי הסטרייט הכי מאושר שנה החולפת באזור החיוג 03. סליחה, בישראל. לא רגע, בעולם כולו? ככל הנראה עדי עזרא, איש העסקים שעשה את דיל חייו כשידע בדיוק את לכבוש את לבה של אחת הנשים המדוברות ביותר בארץ הקודש ואחת הישראליות המפורסמות בעולם. הלא היא בר רפאלי, כמובן. סטרייט לעבר החופה, כן?


רכלו על המינים של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully