וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: ויקטוריה בקהאם, מה יש לך נגד עברית?

18.9.2015 / 4:34

התינוק החדש שיצטרף לביצה, הפיגורה החדשה של כוכבת העבר, החופשה הרומנטית של הזוג החדש בתעשייה, הכוכבת שמסירה את הקעקוע הישן וכמובן, פליטת הריאליטי שחיה בסרט - כל האייטמים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

בימוי: דובי קליין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד נפתח עם ידיעה משמחת על המאמא הרוקיטסית, איגי וקסמן, שמצפה בימים אלו לבייבי נוסף מעתי שולברג, שיצטרף למשפחה שכוללת את הבת הבכורה – לילי. נו, שיהיה במזל וכאלה.

איגי וקסמן, עתי שולברג. ניר פקין
שיהיה במזל! עתי ואיגי/ניר פקין

קדימה אל המקום הרביעי שם נמצאת עוד כוכבת עבר, שאמנם לא נמצאת בהריון, אבל בהחלט גדלה בכמה מידות, ככה זה שנלי פורטדו מחליטה להגיע לשטיח אדום עם שמלה שלא ממש הולמת את מידותיה. אז היא כבר לא יכולה לעוף כמו ציפור?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכרים אותי? נלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השלישי נמצא מישהו שכן התעופף לו לאמסטרדם ולקח גם את החברה החדשה. אז תגידו ביוש לעוז זהבי וליהי קורנובסקי שעל הרומן שלהם קראתם לראשונה בוואלה! סלבס. ושלא תשתו שם חשיש, כן?

עוז זהבי. שלומי צ'יקונה,
בהצלחה. עוז וליהי/שלומי צ'יקונה

אל המקום השני מגיעה ויקטוריה בקהאם, שהחליטה שעם כל האהבה לבעלה וליהדות – היא כבר לא ממש מתרגשת מהקעקוע בעברית שחרוט על גבה. תמיד את יכולה לקעקע את הלוגו של וואלה! סלבס.

ויקטוריה בקהאם. GettyImages
ביוש. ויקטוריה/GettyImages

ובמקום הראשון, הבחורה שלולא האח הגדול, סביר להניח לא הייתם זוכרים את שמה, נכון, נטלי עטיה, שהחליטה לקחת את 15 דקות התהילה דקה אחת קדימה כשביקשה ממכר ותיק שלה 300 שקלים בתמורה לכך שתעקוב אחר בנו בן -9 באינסטגרם. היי נטלי, שומעת? התקשרו מספריית הוידאו, וביקשו שתחזירי את הסרט שאת חיה בו. תודה ועד לפעם הבאה שיהיה סוף שבוע רגוע. או שלא. ביוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
show me the money. נטלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully