וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים שנטלי עטיה תעקוב אחריכם באינסטגרם? תשלמו

16.9.2015 / 13:00

לא, לא מדובר בבדיחה - מקורב לפליטת הריאליטי ביקש ממנה שתעקוב אחר בנו בן ה-9 באינסטגרם. אלא שבמקום לייק, עטיה ביקשה כסף עבור הפעולה. עורך דינה של עטיה: "מדובר בבדיחה ותגובה על בקשה אווילית, כדי להבהיר למבקש עד כמה בקשתו תמוה". וואלה! סלבס זונה של תשומת לב

נטלי עטיה. יח"צ, שוקה כהן
איפה הכסף? נטלי טעיה/שוקה כהן, יח"צ

מפורסמים שנמקבלים מוצרים בחינם רק בשביל לפרסם אותם בדף האינטסגרם שלהם, זה כבר עניין שגרתי (תשאלו את ליהיא גרינר). גם סלבס שמבקשים כסף עבור פרסום מוצר כזה או אחר בדף הפרטי שלהם הוא נושא מוכר (תשאלו את בר רפאלי). אבל נראה שעכשיו הסלבס הגיעו לשפל חדש - תשלום על מנת לעקוב אחר מעריץ באינסטגרם.

wake up call לגולשת נטלי עטיה: באמת חושבת שמישהו יסכים לשלם לך רק בשביל שתעקבי אחריו ברשת התונות החברתית אינסטגרם? ונגיד שכן, את באמת מאמינה שזה בסדר לבקש כסף מילד בן 9 רק בגלל שהוא מעריץ אותך?


רוצים עוד רכילות?
שלב ההוכחות: עוז זהבי וליהי קורונובסקי צמודים
האוהבים הצעירים: מאור שוויצר ומירב פלדמן יוצאים לאור

נטלי עטיה. צ'ינו,
נראה לך שאני סתם אעקוב אחרייך?/צ'ינו

לא, זו לא בדיחה, פליטת הריאליטי, שבזמנה הפנוי גם מחלטרת בסדרת ילדים ('השכונה'), רק לאחרונה חזרה לכותרות בזכות השתתפות בתכנית פלאס רומן הזוי עם איציק זוהר - דרשה לאחרונה כסף ממקורב אליה שביקש שתעקוב אחר בנו בן ה-9.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהודעת טקסט ששלח הבחור לעטיה, הוא כתב לה שישמח אם תוכל לעקוב אחר בנו. עטיה בתגובה ענתה: "באיזה סרט אתה חי שאני אעקוב אחרי ילד בן 9 ועוד ללא תשלום?". האב, שכנראה חשב שהיא צוחקת, ענה: "כמה את רוצה? היה לי חודש מעולה". ומה אתם חושבים שנטלי ענתה? "על לעשות עוקב אני לוקחת 300".

תגובתה של נטלי עטיה כפי שנמסרה על ידי עורך דינה: "מדובר בכתבה שהציגה את מרשתי כמי שמתפרנסת במעקב אחרי אנשים ברשת האינסטגרם, כאשר בכותרת המשנה של הטקס מרשתי גם כונתה 'זונה'. אבהרי כי מרשתי לא מתפרנסת, לא בהווה ולא בעבר, מ'מעקב' אחר אנשים ברשת האינסטגרם. מדובר בהבל מוחלט. כשאותו אדם ביקש ממרשתי לעקוב אחר קטין בעבורו, שאינו מעניין אותה ואין לה זמן עבורו, הרי שמרוב שהצעתו היתה אבסורדית ונשמעה כבדיחה, היא הגיבה באמירה אירונית מצדה ולפיה תעקוב אחריו רק תמורת 300 ש"ח. מדובר בבדיחה ותגובה על בקשה אווילית, כדי להבהיר למבקש עד כמה בקשתו תמוה. הא ותו לא. עניין זה וודאי שלא הצדיק את הכינוי המביש 'סלבס זונה של תשומת לב' שהוסף לכותרת המשנה בכתבה. אף לא ברור הקשרו הלוגי לכתבה ויש להצר על ניצול העניין הזה ככלי לפגוע במרשתי ולהציגה באור שלילי".


וואלה! סלבס קיבלה פעם 30 שקל רק בשביל שתפסיק לעקוב אחרי גבי עמרני.


הייתם משלמים לנטלי בשביל שתעקוב אחריכם? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי עטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully