וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפים על עצמם: למי הסלבס מאחלים שנה טובה?

13.9.2015 / 0:39

שנה חדשה, ברכה חדשה - אז וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם הסלבס המקומיים למי הם רוצים לאחל שנה טובה, ויצאה עם מסקנה אחת: מפורסמים אוהבים מפורסמים. וואלה! סלבס אנונימית

צילום: עידו שחם, דייב שחר

מי אמר שבביצה המקומית אין פרגון האחד לשני, האחת לשנייה וגם האחד לשנייה. נראה שבישראל 2015 - כולם אוהבים את כולם וכל אחד רוצה רק בטוב עבור חברו. כך לפחות לפי הברכות שהעניקו המפורסמים.

לרגל השנה החדשה, וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם המפורסמים למי הם היו רוצים לאחל שנה טובה, ויצאה די מפותעת. למה? כי לא מעט מהסלבס איחלו ברכה חמה ומלבבת לחבריהם לתעשייה.

דנה פרידר. עודד קרני,
למי את רוצה לאחל שנה טובה? דנה/עודד קרני

"אני רוצה לאחל שנה טובה לרותם אחותי האהובה שעומדת פה לידי", אמרה יעל גולדמן כשהיא מצביעה על רותם סלע. גם אליעד נחום החליט לפרגן לחבר מהתעשייה כשאיחל לאסי ישראלוף שנה טובה. ולא רק הוא, כי גם דנה פרידר החליטה לאחל שנה טובה ל"אחותה", ימית סול, "שתהיה לה שנה מושלמת כמוה". אם חשבתם שסול ויתרה, אז אתם טועים, כי היא איחלה את אותו הדבר בדיוק, נחשו למי? נכון, לפרידר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ימית סול. עודד קרני,
ברור שלימית!/עודד קרני

אך בזאת לא נגמר סבב הדביקות, כי טום באום רוצה לאחל 'שנה מדהימה ופוריה' למגי אזרזר, ואילו דניאל מורשת הרחיק לכת עד להוליווד כשאיחל שנה טובה לנטלי פורטמן. על מה? "שאת ככה אוהבת אותנו". לעומתם, דפנה לוסטיג היתה קצת יותר כוללנית ואיחלה שנה טובה ובהצלחה לכל האמנים, הלהקות והזמרים שמתחרים השנה במצעדים השנתיים.

טום באום. עודד קרני,
מגי חולים עלייך! טום/עודד קרני

ורק צדיק אחד בסדום, ושמו אורי פפר, שהחליט לוותר על מעגל הדבק ואיחל שנה טובה ל"חיילי צה"ל המדהימים שלנו. שתהיו בריאים, שלמים ובטוחים". אמן ואמן.

וואלה! סלבס רוצה לאחל שנה טובה לכל מי שאוהב אותה, אז אמא.. טוב נו, בעצם גם היא לא.

לאיזה סלב הייתם רוצים לאחל שנה טובה? רכלו לנו בפייסבוק

קרן מור, אורי פפר. יח"צ, שוקה כהן
יצא גבר! אורי/שוקה כהן, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully