וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה ורותם סלע חושפים: מה אוכל להם את הראש?

15.9.2015 / 2:02

שנה באה, שנה הלכה ו-וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם המפורסמים: מה או מי אכל להם את הראש, לראש של מי הם היו רוצים להיכנס ועל הדרך לבדוק את הבקיאות שלהם בשירי החג. וואלה! סלבס זנב מקשקש

צילום: דייב שחר, עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

מכירים את המשפט "שנהיה לראש ולא לזנב", אז זהו, שוואלה! סלבס תמיד חשבה לעצמה מה זה אומר ויצאה לבדוק עם המפורסמים שלה כמה שאלות שמאוד מטרידות אותה בנושא הראש.

מי לא היה רוצה להיכנס ליום אחד לראש של הסלבס? הרי כולכם הייתם רוצים לדעת, ולו לחמש דקות, מה עובר לבר רפאלי בראש רגע לפני החופה, על מה חשבה נינט טייב כשנכנסה לחדר היולדות ומה הרגיש יהודה לוי אחרי הפרידה המפורסמת. אז בזמן שאתם רוצים להיכנס לראש של המפורסמים, יש לו מעט סלבריטאים שהיו רוצים להיכנס דווקא לראשם של אנשים אחרים.

רותם סלע. שוקה כהן,
מי אוכל לך את הראש כפרה?/שוקה כהן

"הייתי רוצה להיכנס לראש של מדונה", מודה עינת ארליך, "ככה לראות מה העניינים", רותם סלע לעומתה הלכה על דמות פחות בומבסטית והסתפקה בראש של בעלה. גלית גוטמן הלכה על הארד קור כשהודיעה שהיתה מאוד רוצה להיכנס לראש של חיילי צה"ל במהלך מבצע צוק איתן. ומה עם הזוג הנוצץ - אילנית לוי ואלירז שדה - הם היו רוצים להיכנס האחד לראש של השנייה. חמודים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילנית לוי, אלירז שדה. עודד קרני,
אחד בראש של השנייה. אילנית ואלירז/עודד קרני

מי מכם לא נתקל בעבר במפורסם ואכל לו את הראש רק בשביל חתימה/סלפי או סתם מגע באבק כוכבים? אתם יכולים להיות רגועים, נראה שיש דברים הרבה יותר גרועים שאוכלים לאותם מפורסמים את הראש.


"הבנות שלי אוכלות לי את הראש כל הזמן", מתוודה סלע, לעומתה נדב גדג' היה שמח אם הייתם מפסיקים לקרוא לו גולדן בוי ומשתשמים בשמו האמיתי. אה כן, ואם אתם יכולים להפסיק לעשות שיימינג בפייסבוק - דניאל מורשת מאוד יודה לכם, כי זה ממש אוכל לו את הראש, או למשל להפסיק להתעסק בבר רפאלי, כי ימית סול ממש התעייפה מזה.

גלית גוטמן. שוקה כהן,
חיילת קרבית. גלית/שוקה כהן

אך נראה שיש אנשים שאוכלים לעצמם את הראש. כן, מה שאתם שומעים - דנה פרידר למשל מעידה, מבלי להתבייש, שהיא אוכלת לעצמה את הראש. ממש כמוה גם טום באום סיפר כי הוא לא מסוגל יותר לשמוע את הקול של עצמו. אז אולי תשתוק קצת?

לסיום, בשביל לסיים באווירה קצת יותר חגיגית, התבקשו המפורסמים להשלים את מילות השיר המפורסם של נעמי שמר "בשנה הבאה, נשב על המרפסת ונספור....". רוצים לדעת מי צדק ומי טעה? צפו בכתבה.

וואלה! סלבס אכלה לעצמה את הראש, אבל היא עדיין רעבה.

טום באום. עודד קרני,
אכלת את הראש לולי! טום/עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully