וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש עם שיר: איפה הכוכבים מבלים את החגים?

הדס שינדלר ואסף גולן

14.9.2015 / 0:45

לא משנה אם אצל ההורים בנתניה, על חוף אי אקזוטי במזרח או בלב העיר הגדולה באירופה - המפורסמים חושפים היכן בעולם יעבירו את חגי תשרי. צפו וגלו מי יאכל תפוח בדבש אי שם באמריקה. וואלה! סלבס משקל עודף

(צילום: עידו שחם, דייב שחר, ניב אהרונסון. עריכה: מאיה בן ניסן)

אתם מתכוננים לפקקים בדרך לארוחת ערב החג אצל הדודה והדוד, או בדיוק עוברים את ביקורת הדרכונים בדרך לחופשת חג מענגת, כולל ניצול מקסימלי של הגשר בין חג לחג? כי אם תשאלו את הכוכבים המקומיים כאן בארץ - התשובות נחלקות לשניים, בין בילוי משפחתי לבילוי כמה שיותר רחוק מהקרובים-קרובים מדי.

בין אלה שהכי הרבה שירחיקו מביתם הוא מחוץ לגבולות אזור חיוג 03, תוכלו למצוא את גלית גוטמן שתארח את המשפחה בערב החג בסלון הפרטי, רותם סלע או את הזוג הנוצץ אילנית לוי ואלירז שדה שלא טסים, אבל רק בגלל שהמון אנשים אחרים בוחרים לבלות בתקופה הזו בדיוק בחו"ל.

רוני דלומי, אמנם לא תהיה בבית, אך תצא לנפוש לא רחוק מדי - בצפון הארץ, שם אולי תוכל לפגוש את הזמרים אליעד נחום ונדב גדג', שיופיעו בתקופת חגי תשרי ברחבי ישראל. כן, גם בנתניה, העיר שבה תשהה אנה ארונוב בחג.

סלבס טסים בחגים. עיבוד תמונה
עופו על זה! אליאנה תדהר, טום באום ודנה פרידר/עיבוד תמונה

בין אלה שכן יעברו בנתב"ג בדרך לאחל חג שמח בשפות זרות, יהיו בעלה של יעל גולדמן, אורי פפר, שיבלה את החג בנפרד מאשתו (שנשארת בארץ) - באוסטרליה. דנה פרידר, תטוס לחופשת גלישה ומקדמי הגנה בסרי לנקה, קרובה יחסית להיכן שישהו סיון קליין או אנחל בונני, שיבקר בתאילנד וגם בבירת אנגליה לונדון. הכי בינלאומי.

בין הכוכבים שיעבירו את החגים באווירת אינטרנשיונל, יהיו גם אליאנה תדהר ודניאל מורשת שיגיעו לניו יורק, גפן ברקאי שמטייל ברחבי אירופה הקלאסית או דפנה לוסטיג שתטוס לעבוד בפריז אך תגיח גם ללונדון. טום באום יתעופף לנופש ביוון, כך שהוא יכול לקחת טיפים מימית סול (שבדיוק שבה משם) ועל הדרך גם לפגוש את יוליה פלוטקין וירדן הראל, שישהו באיים אף הם. קליספרה.


וואלה! סלבס שוב תבלה את החג בפחון החשוך שלה, בצמוד לנתיבי איילון. לבד. בחושך. עגומה.


היכן אתם תבלו בחגים? רכלו על כך בפייסבוק

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully