וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: המיליונר שעושה נעים לדנה פרידר

10.9.2015 / 17:45

הזמרת המפורסמת שהתגרשה בפעם השנייה, המאהב של הזמר הבינלאומי שפרסם תמונות קשות שלו, השורדת שקיבלה מתנה במיליון שקלים, פליטת הריאליטי שקיבלה הצעת נישואים והחבר החדש של כוכבת הילדים - כל הסיפורים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עריכה: מאיה בן ניסן בימוי: דובי קליין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את הרשימה פותחת ידיעה קצת לא נעימה, על זמרת (די עבר אפשר להגיד) בשם אבריל לאבין שהחליטה להתגרש מבעלה. אה כן, מדובר בפעם השנייה שלה. שיהיה בהצלחה.

אבריל לאבין. GettyImages
ביוש./GettyImages

במקום הרביעי, עדיין מעבר לים, כי לג'ורג' מייקל צץ מאהב מסתורי שטוען כי בילה איתו לילה סוער במיוחד, ואף שחרר לצהובונים תמונות מאוד קשות של הזמר מאותו לילה ארוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופס! ג'ורג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השלישי, הפעם בביצה המקומית, כי גם לאירית רחמים יש מאהב, אלא שבמקום להוציא תמונות לעיתוונות – הוא קנה לה רכב יוקרה שעולה, שימו לב, יותר ממיליון שקלים חדשים.

אירית רחמים. שוקה כהן, ניר פקין
אפשר סיבוב?/ניר פקין, שוקה כהן

במקום השני נמצאת אור דניאל, שממש כמו אירית רחמים נפלה על מאהב עשיר, אז אולי הוא לא קנה לה רכב יוקרה, אבל לפחות הוא שם לה טבעת על היד והציע לה נישואים. אגב, הטבעת? שווה למעלה ממאה אלף דולר.

אור דניאל. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל!/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו למקום הראשון שם נמצאת עוד אחת שתפסה דג שמן, שלא לומר שמן מאוד, או במילים אחרות- לדנה פרידר יש חבר חדש שעונה לשם דין שטרן. כן, אותו אחד שיצא עם בר רפאלי. וכן, גם הוא עשיר. בקיצור, תתפוצצו בשקט!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהצלחה בובה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully