וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ברברה סטרייסנד?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

11.9.2015 / 9:26

אחת הכוכבות הגדולות ביותר בתעשיית הבידור האמריקנית, כבר זכתה בהכל, ניסתה הכל, שרה על הכל והופיעה עם כולם. אבל איך ברברה סטרייסנד התבגרה עם השנים? צפו. וואלה! סלבס אייקונית

אימג'בנק GettyImages

דיווה? אייקון בידור אמריקני? אחת השחקניות המוערכות ביותר בכל הזמנים, זמרת בחסד בעלת קול מרטיט, פרפורמרית מרגשת? לא משנה איזה תואר שבח והלל תבחרו להעניק לגברת ברברה סטרייסנד, סביר להניח שתקלעו בול. בכל זאת, כשהיא כבר בת 73, מדובר באחד האנשים הבודדים על הגלובוס שזכו בכל חמשת הפרסים הגדולים של הוליווד (פרס האוסקר, האמי, הטוני, הגראמי ופרס גלובוס הזהב). אגדה חיה ותומכת גדולה בישראל.

סטרייסנד, נולדה אי שם בשנות הארבעים של המאה הקודמת למשפחה יהודית - ומאז הספיקה לכבוש את תעשיית הבידור האמריקנית ואת העולם כולו. העניקה הופעות בלתי נשכחות על המסך הגדול ("ינטל" שאותו אף ביימה, "מצחיקונת", "כך היינו"), על במות התיאטרון ושחררה מעל ל-60 (!) אלבומים, למרות שהיא לא מרבה להופיע על הבמה מול קהל חי בשל פחד במה מפתיע, עליו היא מדברת בהרחבה. מתי הספיקה להינשא פעמיים, להיות פעילה חברתית ולתרום לצה"ל? קשה להבין.

בגלל שהפנים המפורסמות של מיס סטרייסנד הופיעו על מאות שערי עיתונים, ואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ברברה - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה הגברת המכובדת, מאז התקופה שבה הייתה עוד כוכבת בתיעוד שחור-לבן שכבשה את העולם ועד לימים אלה ממש, הרבה אחרי שהגיעה לעשרות שיאים. הכי מלכה.


וואלה! סלבס תמיד רצתה להיות גדולה כמו ברברה, או ברבי. לא משנה מי מהן.


עוד מתיחות פנים: קלואי קרדשיאן | להקת הנסון | נטליה אוריירו | אנדריאה דל בוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully