וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה במהלך הופעה של דנה אינטרנשיונל

6.9.2015 / 13:59

הדיווה הבינלאומית הגיעה להופעה בפסטיבל גאווה באילת, אל מול אלפי אנשים, אלא שאז, באמצע אחד השירים האהובים שלה, קרתה דרמה על הבמה, מה שגרם להפסקת ההופעה. אל דאגה, הדיווה המשיכה בשלה. וואלה! סלבס מרימה

צילום מסך

מכירים את המשפט "The show must go on"? אז זה בדיוק מה שהדיווה הבינלאומית, דנה אינטרנשיונל חושבת, אחרת איך תסבירו את העובדה שלמרות הדרמה הגדולה שהתחוללה ביום שישי האחרון במהלך הופעה שלה - היא המשיכה להופיע ולא ברחה לחדר המלון שלה?

רוצים עוד רכילות?
החבר החדש של דנה פרידר: האקס של בר רפאלי
דיווה בשקל תשעים: אלכסה דול דורשת יחס VIP

דנה אינטרנשיונל. צילום גולשים, צילום מסך
דנה אינטרנשיונל/צילום מסך, צילום גולשים

אינטרנשיונל, שהגיעה ביום שישי האחרון לאילת, על מנת להופיע במסיבת הגאווה המרכזית שהתקיימה במסגרת פסטיבל הגאווה 'Room 609', שהפיק איש חיי הלילה שמעון שירזי בעיר הדרומית.


בשעה 3:00 בלילה, עלתה דנה לבמה, בלוק הורס מתמיד, ואז, ברגע השיא, כשהיא שרה את שירה המפורסם 'לאב בוי' - נפל החשמל במקום וההופעה הופסקה. למרות מאמצים של הדיווה לגרום לקהל לשיר, היא הבינה מהר מאוד שהחשמל לא עתיד לחזור בדקות הקרובות וירדה מהבמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דנה אינטרנשיונל. צילום גולשים, צילום מסך
עם התאומות מלול./צילום מסך, צילום גולשים

למרות ההפסקה המפתיעה, הקהל לא ויתר והמתין במקום, מה שגרם לאינטרנשיונל להבין שההצגה חייבת להימשך, כך שהיא חיכתה עד שהחשמל יחזור, ולאחר דקות ארוכות עלתה שוב לבמה והמשיכה להופיע כאילו ולא היתה שום הפסקת חשמל. בהמשך, אם לא די בדרמה שהחסירה פעימה מליבה, נאלצה להתמודד הדיווה עם התאומות מלול שהחליטו לעלות לבמה ולרקוד לצידה.

וואלה! סלבס ממשיכה להופיע גם כשנגמר האוכל. סתם, לא באמת.

מה דעתכם על התקלה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully