וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוגיות החדשה של דנה פרידר

6.9.2015 / 8:51

תגידו מזל טוב לרווקה הלוהטת דנה פרידר, שחודשיים אחרי הפרידה מאלי פיניש, מצאה זוגיות חדשה ונחשקת במיוחד עם איש העסקים והרווק הלוהט, דין שטרן שברזומה הרומנטי שלו מערכת יחסים עם אחת הנשים המפורסמות בארץ. וואלה! סלבס פאוור קאפל

דנה פרידר. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
כבר לא רווקה, עדיין לוהטת. דנה פרידר/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

חודשיים אחרי שוואלה! סלבס נאלצה לשבור לכם את הלב ולספר על כך שהזוגיות היציבה של כוכבת הילדים דנה פרידר והקומיקאי, אלי פיניש, הגיעה לסיומה - עכשיו היא שמחה לבשר לכם שאחת הכוכבות הנחשקות בביצה נמצאת בזוגיות טריה ומעוררת קנאה.


מקורבים לפרידר, בת ה-28, סיפרו לוואלה! סלבס כי הכוכבת הלוהטת, מנהלת כבר קרוב לחודש זוגיות חדשה ושקטה מתחת לראדר עם אחד מאנשי העסקים הצעירים והמצליחים במדינה, שנחשב לרווק מבוקש בזכות עצמו וגם אוחז באקסית מאוד מפורסמת.



רוצים עוד חדשות חמות?
המבחן הגדול של בר רפאלי ומשפחתה
דיווה! אלכסה דול דורשת יחס VIP בזמן שופינג
שיהיה במזל: אור דניאל מאורסת

דנה פרידר, אלי פיניש. יחצ, רפי דלויה
עם האקס, פרידר ואלי פיניש/רפי דלויה, יחצ

לוואלה! סלבס נודע כי בחודש האחרון פרידר מנהלת זוגיות עם איש העסקים דין שטרן, בן ה-35. על פי מקורבם, השניים שהכירו דרך חבר משותף, שמרו על הזוגיות בשקט. אך כעת, חודש אחרי שניצת הרומן - אפשר לספר על החיבור הפוטוגני.


כזכור, פרידר ופיניש ניהלו מערכת יחסים זוגית במשך כשנתיים, כאשר במהלכן נפרדו פעם אחת ואז החליטו לתת לעצמם הזדמנות נוספת, שגם היא לא ממש צלחה ולפני מספר שבועות - השניים החליטו להיפרד סופית.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
דנה פרידר. אביב חופי
זוגיות חדשה ופוטוגנית/אביב חופי

גם בגזרתו של שטרן לא היה ממש משעמם בשנים האחרונות. אם השם נשמע לכם מוכר - לא טעיתם. לפני כמעט עשור ניהל שטרן החתיך זוגיות עם הדוגמנית בר רפאלי, רגע אחרי שסיימה את יחסיה עם עודד קובו. השניים, שניהלו זוגויות, החזיקו ביחד חודש ימים, שלאחריהם עברה רפאלי לזוגיות הטראנס אטלנטית עם אחד, ליאונרדו דיקפריו.

מלבד העובדה שהוא אוחז באקסית מפורסמת במיוחד, שטרן נחשב לאחד מאנשי העסקים הצעירים והעולים בארץ, בבעלותו שלוש חברות כולל פלטינום ריי, סניף מקומי של חברה בינלאומית שמשדכת בין לקוחות עסקים וחברות מסחריות לפרזנטורים וכוכבים בינלאומיים ענקיים. שטרן, שעבד במשך 13 שנה בניו יורק, העתיק לאחרונה את מגוריו ועסקיו לארץ הקודש.


וואלה! סלבס מנהלת זוגיות עם מנהל הסניף של פלאפל בבו

אסתי גינזבורג, דין שטרן ובת זוגו יעל. אביב חופי
דין שטרן עם אסתי גינזבורג/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • דנה פרידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully