וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הפאוור קאפל החדש של הביצה

3.9.2015 / 15:30

הביקור הרוחני של אייל גולן, הנאום ההזוי של קניה ווסט, הליהוק המוצלח של אושרי כהן והפרידה העצובה של מאור שוויצר. וכן, גם הזוג החדש שמאיים לכבוש את התעשייה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

בימוי: דובי קליין עריכה: מאיה בן ניסן

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותח מלך הזמר המזרחי, הלא הוא אייל גולן, שהחליט שלרגל השנה החדשה הוא הולך לקבל ברכה ולא סתם, כי אם מרחל אמנו! בתקווה כמובן שזה יעבוד והשנה הזו תהיה ללא פרשיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי שמאמין! אייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממלך הזמר המזרחי לנסיך האר אנד בי - במקום השני קניה ווסט, שאיבד את זה מול המצלמות כשהודיע קבל עם וקים קרדשיאן שב-2020 הוא יתמודד לנשיאות ארה"ב. אל דאגה, מיד לאחר ההכרזה, הוא כבר הודיע שהיה על סמים כשעלה על הבמה על כך. וכשהצעת לקים לא היית על סמים?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קים קרדשיאן וקניה ווסט בטקס VMA 2015. GettyImages
הגברת הראשונה?? קים וקניה/GettyImages

יאללה אל המקום השלישי שם נמצא נסיך אמיתי, אושרי כהן שמו, שלאחר אודישנים ופגישות רבות - לוהק לסדרת הדרמה הפופולרית 'הומלנד'. כן, כן, הוליווד כן מחכה לו

אושרי כהן. רפי דלויה
מהוליווד באהבה. אושרי/רפי דלויה

גם במקום השני מחכה נסיך מתקתק וגם רווק! בנות, מוכנות? כי מאור שוויצר ההורס והחברה שלו בשנתיים האחרונות החליטו להפריד כוחות אז היכון הכן, צא!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבלוש. מאור והחברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הראשון, הנסיך שמחליף נסיכה כל כמה ימים, עוז זהבי שהפעם תפס ברשתו את כוכבת הילדים ליהי קורנובסקי. בעצם במקרה הזה זו גם הנסיכה שמחליפה נסיך כל כמה ימים. בכל זאת היא יצאה עם עומר דרור, יונתן בשן ודור רפאלי. שיהיה בהצלחה.

הרשימה. גורן ליובונצ'יץ', GettyImages, עיבוד תמונה
בהצלחה! ליהי ועוז/עיבוד תמונה, גורן ליובונצ'יץ', GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully