וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהוליווד באהבה: אושרי כהן לוהק ל'הומלנד'

1.9.2015 / 0:02

אחרי סדרת אודישנים, במהלכם גבר על לא מעט שחקנים מוכשרים -השחקן המסוקס קיבל לאחרונה את הבשורה הטובה ובקרוב יטוס להצטלם לאחת מסדרות הדרמה הפופולריות בעולם. וואלה! סלבס כבר לא גופה

אושרי כהן. רפי דלויה
בהצלחה יא אח!/רפי דלויה

בזמן שאתם צוהלים על כל ראיון של גל גדות במגזינים מעבר לים, מתלהבים מהתפקיד החדש של איילת זורר ב"בן חור" ומריירים על תמונות של מורן אטיאס מעוד אירוע נוצץ מעבר לים - יש מי שמעדיף לתת עבודה ולהוכיח שגם לגברים הישראליים יש מקום בתעשיית הבידור העולמית.

אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם כי השחקן מארק איווניר לוהק לעונה החמישית של סדרת הדרמה 'הומלנד', עכשיו נראה כי בהפקת הסדרה, החליטו ללהק עוד כוכב ישראלי לעונה החדשה שתתחיל להצטלם ממש בקרוב. אז תגידו מזל טוב לאושרי כהן שנבחר לגלם את אחת הדמויות החדשות בסדרה המדוברת של רשת "שואו טיים".

אושרי כהן. רפי דלויה
לא רק די ג'י/רפי דלויה

על פי מקורבים להפקה, כהן, בעזרת הסוכנים שלו בארץ ומעבר לים, הגיש אודישן מוצלח למלהקים, שהתאהבו בכשרון המשחק, אך גם במראה המחוספס של השחקן והחליטו ללהק אותו לאחת הדמויות החדשות שמצטרפות לעונה החמישית.

כזכור, 'הומלנד', החלה את דרכה בתור הגרסא האמריקאית לסדרה הישראלית 'חטופים', של הבמאי הישראלי גידי רף, שמפקח גם על הגרסא האמריקאית. הסדרה, בכיכובה של קלייר דיינס, הביאה את סיפורה של קצינת מבצעים ב-CIA, שמאמינה כי שבוי מלחמה אמריקאי, שהוחזק בשבי בעיראק, הוא בעצם מחבל המאיים על ביטחונה הלאומי של ארצות הברית. בהמשך (זהירות - ספויילרים) היא מתאהבת באותו חייל/מחבל (בגילומו של דמייאן לואיס), ואף נכנסת ממנו להריון. בסיום העונה השלישית הוא מוצא להורג באיראן והעונה הרביעית עקבה אחרי הקצינה כשהיא מוצבת באפגניסטן. בעונה החמישית פורסם כי העלילה תתרחש בכלל בגרמניה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אושרי כהן. יח"צ, רפי דלויה
תסע איתו או לא? אושרי והחברה/רפי דלויה, יח"צ

הסדרה המדוברת זכתה בשלל פרסים, ביניהם: חמישה פרסי גלובוס הזהב לסדרת הדרמה הטובה ביותר בשנים 2011, 2012, וכמו כן בפרס השחקן הטוב ביותר ופעמיים בשחקנית הטובה ביותר. בנוסף, זכתה הסדרה בארבעה פרסי אמי בקטגוריות סדרת הדרמה, התסריט, השחקן והשחקנית הטובים ביותר.


וואלה! סלבס לוהקה לתפקיד הכפיל של הגופה של אקי אבני. שאפו!

מה דעתכם על התפקיד החדש של אושרי? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אושרי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully