וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ייאמן, אבל בר רפאלי עדיין מלכת הביצה!

13.9.2015 / 11:33

הכוכבים המבוקשים לא מצליחים לשמור סודות בבטן, פליטי הריאיליטי נעלמים ברגע ופמלה אנדרסון עדיין מביאה אתכם לאורגזמה. לא ייאמן שבישראל תשע"ו, כל זה עדיין קורה בביצת הבידור המקומית. וואלה! סלבס מסבירה

עיבוד תמונה

אתם רואים אותם מופיעים, משחקים, שרים ומרגשים, מגיעים לאירועים נוצצים, או עושים פוזות למצלמות. אתם גם קוראים וידויים מרגשים שלהם, צוחקים עליהם ולא חוששים לקטול אותם בתגובות. או במילים אחרות: אתם אוהבים אותם במקרה הטוב, או אוהבים לשנוא אותם במקרה הפחות נעים.

במשך 365 ימים בשנה, וואלה! סלבס מספקת לכם הצצה לחיים הזוהרים של המפורסמים המקומיים. תוך כדי, היא מתמודדת פעם אחר פעם עם כמה מאפיינים, תכונות ורגעים שהיא מתקשה לקבל. לקראת השנה הבאה עלינו לטובה, היא יכולה רק לאחל - הלוואי שיעלמו בתשע"ו.

נו באמת, פליטי ריאליטי עדיין לא למדו איך להפוך לכוכבים

המירוץ למיליון 3. ניר פקין
"מזהים אותנו?", אילוסטרציה/ניר פקין

בסדר, הישראלים ידועים באיחורים האופנתיים שלהם, כך שגם תרבות כוכבי הריאליטי לא קיימת הרבה יותר מעשור. אבל בחייכם, אם כבר גדלתם עם הבידור הזה על המסך, החלטתם שאתם נועזים מספיק בכדי להשתתף בתכנית מציאות רק כי חלמתם להיות ה"יהודה לוי פינת גל גדות" הבאים - אז למה שלא תשקיעו בניהול נכון ותבחרו את הקמפיין השיווקי או הג'וב הבא על המסך בקפידה, רק כדי לא להפוך לבדיחה כמה שבועות אחרי הגמר הגדול?

לא משנה אם הם התקבלו לצוות המוזיקלי של "פרויקט Y", לוהקו לשבט הכושל של "הישרדות הפיליפינים" או נתקעו בבית משותף יחד עם איתן אורבך (מי?) - כוכבי הריאליטי באמת לא הפנימו ש-15 דקות התהילה כל כך חמקמקות. כן, הן אוזלות אפילו לפני שהספקת לבקר באירוע ההשקה העשירי שלך ולקבל עוד סוף שבוע בצימר רומנטי על חשבון בעלי הבית, אז פליטים יקרים - שנסו מותניים ואל תמאיס את עצמך על הקהל מהר מדי. הרי נינט טייב וליהיא גרינר הם מקרים יוצאי דופן, אז שתנסו לשמור על טוב טעם. זה סוד הקסם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

לא האמנתי, אבל הקהל הישראלי עדיין תקוע בניינטיז

רמת אביב ג' - מדיה ראשית. gg_2
ברור שהשילוב של יעל בר זוהר וליאור מילר עדיין מרתק/gg_2

אם תשאלו את הקהל בארץ הקודש, יעל בר זוהר בכלל היתה צריכה למצוא את עצמה עם ליאור מילר, אם לא היה בוחר ביעל אבקסיס. מיכל ינאי עדיין מלכת הילדים, רובי וויליאמס הוא הזמר הכי חתיך בעולם וכוכבי "חברים" סופר מצחיקים כשהם יחד. אבל זה רק כי בתודעה שלהם הם הכי תקועים, אי שם, לפני כמעט שני עשורים.

לא ברור איזה סוג של קסם קרה שם בשנות ה-90, אבל העובדה שהשנים חלפו, כוכבים חדשים צמחו לעומת אחרים שדעכו - ובכל זאת, משום מה תמיד ילהיב אתכם לדעת מה קורה עם ההיא ששיחקה את "אנטונלה", יותר מאשר לשמוע פרטים עסיסיים על הדייט האקטואלי של עוז זהבי (שאז עוד בכלל היה בתול). אז כן, גם אתם מוזמנים להתקדם עם השנים, כי לא תוכלו לקרוא על עוד ביקור מקומי של כוכב "דוסון קריק" לנצח.

לא נכון! הביצה המקומית עדיין מתרגשת מביקורים הוליוודיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשים ברטט עובר בגופכם? משפחת דאגלס בארץ הקודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

OMG, ג'יי לנו נחת בנתב"ג. אללי, מריה קארי עולה על גמל בבקעת הירדן. אשטון קוצ'ר ומילה קוניס נחתו כאן כדי להשתתף בטקס אשכבה בצפון, מרגש לא? עד כמה שתנסו להכחיש, להתעלם או "להחליק את זה", אי אפשר להתחמק מכך שהקהל המקומי - הכי פרובינציאלי. רק תנו הזדמנות לחגוג עם חברי הרולינג סטונז, להתבדח לצד הבקסטריט בויז או ללגום דרינק לצדו של זוכה האירוויזיון האחרון וכולם מתייצבים, בתור מסודר.

בסדר, לא כל מדינה בעולם זוכה לארח את מדונה או הנשיא אובמה, אבל העובדה שליאונרדו דיקפריו או פמלה אנדרסון לא חוששים להגיע לטיול פרטי במדינה המזרח תיכונית האקזוטית - לא אמורה לגרום לכם לצאת מהכלים. רק צמד אחד שהגיע לאחרונה לקבלת הפנים החונקת של ישראל היה שווה את כל הבלגאן, כיוון שמדובר בכוכבת צילומי הסלפי הגדולה בעולם ובעלה הפרובוקטור. קים וקניה, הכוונה היא אליכם. בואו שוב.

לא ברור איך הכוכבים עדיין לא הפנימו שבסוף הכל דולף החוצה

אילוסטרציה. ShutterStock
כולם יודעים ש.../ShutterStock

חשבתם ש"אין סודות בחברה"? ובכן, בדומה לכם, גם למיטב הכוכבים הישראלים האהובים יש מידע אישי שהיו רוצים לשמור לעצמם, כך שהם משתפים אינפורמציה שכזאת רק עם המקורבים להם - מהריון בשלביו הראשונים, דרך תמונות פרטיות שעלולות להביך אותם ועד לג'וב נחשק על המסך או סטוץ לוהט עם חבר מפורסם אחר. ואז, זה מגיע לתקשורת.

חבר אומר לחבר אחר, שמכיר את ההוא ששמע על ההיא שעובדת עם זה שמקורב אישית לוואלה! סלבס. לא יאמן איך אושיות הביצה באמת מופתעות שהמידע הפרטי, הסודות הכמוסים שלהם, זולגים וצפים הביצה המקומית. כועסים? יותר נכון מטופשים. אתם יכולים רק לדמיין מה חש חביב הבנות שלא הצליח לתפקד במיטה או הכוכב שהתחנן לקבל כרטיסים להופעה בינלאומית (השמות המלאים שמורים במערכת), כשגילו שהיו כאלה שפטפטו עליהם עם מלכת הרכילות. וזה עוד לפני הדוגמנית ששיקרה בגלוי על כך שהיא בהריון, בשעה שקשקשה על הבשורה עם כל חבריה בהתרגשות. אל תספרו ותוכלו לקחת איתכם את הסוד לקבר, אחרת, צפו לטלפון עם הבקשה לתגובה.

אבל הכי לא יאמן, בר רפאלי עדיין מרטיטה אתכם!

לא יאמן תשע"ו סלבס. (אינסטגרם), עיבוד תמונה
אתם אשמים או שמא וואלה! סלבס?/עיבוד תמונה, (אינסטגרם)

לפני 12 שנים, פחות או יותר, כשהדוגמנית בר רפאלי זכתה לפטור משירות צבאי ונסעה כדי לרדוף אחרי קריירת דוגמנות בינלאומית מעבר לים - היו כאלה שמיהרו להספיד את הקריירה שלה בגבולות ארץ הקודש. מאז, אותם צקצקנים כבר הספיקו לאכול את כובעם. כן, במשך שנים ארוכות, אתם מקפידים לבחון כל צעד ושעל שלה, כל צילום פפראצי לוהט או ראיון על סט אופנתי שבו היא מדברת, ובכן, על עצמה, אלא מה.

לא ברור איך במשך כל כך הרבה שנים, גם אם לא עשתה משהו משמעותי כמו שער חדש ל"ספורטס אילוסטרייטד" או יצאה לדייט עם כוכב הוליוודי - מיס רפאלי עדיין מושכת כל כך הרבה אש ועניין מצד הקהל המקומי. למרות הגידופים והטינופים מצד אלה שיצאים נגדה, היחס ההוליוודי שלה כלפי התקשורת הישראלית (שאוהבת גם לשנוא אותה ואז לחבק אותה בחזרה), תדמית הנסיכה המפונקת והחברים המפורסמים (שמתקרבים ומתרחקים בהתאמה), עדיין מדובר ככל הנראה בפרסונה המעניינת ביותר בתעשיית הבידור המקומית. מי ה"אשם" בזה? לא ברור, כי כל מה שהיא צריכה הוא לצייץ תמונה שגרתית, הקהל כבר ימשך אליה כמו פרפר לאור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully