וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת הרווקות והזמנת החתונה של לירן כוהנר

27.8.2015 / 1:09

מאלדיביים אאוט- הרצליה אין! רגע אחרי שארוסה חגג במסיבת רווקים במיקונוס, הכלה העתידית לירן כוהנר עומדת לחגוג מסיבת רווקות לוהטת ונשית במיוחד בלוקיישן בארץ יחד עם כמה חברות מוכרות במיוחד והכל בהפתעה גמורה, פלוס הזמנת החתונה שנחשפת. וואלה! סלבס חשפנית

לירן כוהנר, גיא גיאור. יח"צ, אביב חופי
הילולה! לירן כוהנר וגיא גיאור/אביב חופי, יח"צ

חודש ספטמבר הקרוב עומד להיות אחד המרגשים בביצה המקומית עם שתי חתונות רבות משתתפים ומסקרנות מבחינה תקשורתית. אחרי שקראתם כאן לראשונה על האירוסים של הזוג הסופר בלונדיני והסופר פוטוגני, לירן כוהנר וגיא גיאור, כולל הפרטים על החתונה הקרבה והצצה למסיבת הרווקים של גיאור - עכשיו קבלו את הצד של הכלה. מסיבת הרווקות של כוהנר!


למרות שכוהנר עסוקה ימים ולילות בהכנות לקראת האירוע המרגש שיתקיים ב-17 לספטמבר, ואחראית על כל פרט בחתונה מהאולם ועד השמלה, יש דבר אחד שעליו כוהנר לא אחראית ואין לה שום שליטה בו - מסיבת הרווקות שלה, שעומדת להיות הפתעה מוחלטת ותכלול בתוכה כמה מהשמות המוכרים ביותר בביצה. הקוראת לירן כוהנר מוזמנת לעבור לאייטם אחד.


רוצים עוד חדשות חמות?
מסודרת: טיטי איינאו והמיליונר בדייט פרוע
אכזבה: התכנית של טום באום ואוריאל יקותיאל בוטלה
מלחמת בנות: קים קרדשיאן מנצחת את ביונסה

לירן כוהנר. סטודיו רם וליץ,
מלא בגדי ים! לירן כוהנר/סטודיו רם וליץ

היום (ה') בצהריים "תיחטף" כוהנר על ידיה חברותיה הטובות למסיבת רווקות רטובה וסקסית במיוחד. המאלדיביים –אאוט. הרצליה – אין. כוהנר תגיע עם חברותיה הטובות למלון יוקרתי על חוף ימה של הרצליה למסיבת רווקות שתמשך 24 שעות. בין הבנות שמוזמנות ומארגנות את המסיבה, אפשר לראות את המגישה והפאשניסטה ירדן הראל, שאחראית על ההפתעה הגדולה, מלכת היופי במיל' שביט ויזל שגם תעמוד בקרוב מתחת לחופה, כוכבת הילדים אליאנה תדהר שחגגה השבוע יום הולדת, המגישה דנה גרוצקי, המאמנת ליקי רוזנברג ועוד חברה שתפתיע אותה הישר מעבר לים.



המסיבה תכלול מלבד רביצה בשמש, גם הרבה פעיליות ומשחקים מיוחדים שמכינות לה הבנות. כולל הפתעה מיוחדת שנמצאת ברגעים אלו בדרכה מחו"ל לישראל ותפתיע אותה במסיבה - קוראים לה שונית פרג'י. כן, הדוגמנית ואשת הכדורגלן תגיע כל הדרך מספרד הישר למסיבת הרווקות ותפתיע את הכלה לעתיד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ציפי רומנו. אביב חופי
המארגנת והכלה. ירדן הראל ולירן כוהנר/אביב חופי

במקביל, השבוע יצאו ההזמנות לחתונה של השניים, אז מי שלא קיבל לתיבת הדואר של את ההזמנה יכול להציץ כאן בהזמנה המפוארת שעל גבה ישנו ציטוט מתוך שיר "המוזיקה נשמעת יותר טוב איתך". בתוך ההזמנה אפשר לראות את הלו"ז הצפוי של הערב שייחל עם קוקטיילים (וואלה! סלבס אוהבת חובבת אלכוהול!) מיד לאחר מכן טקס הקידושין. ארוחת הערב תגיע מיד לאחר מכן ובשעה 1:30 תתחיל מסיבה עד אור הבוקר שכותרתה היא "sleep no more" כשם הלהיט הגדול מברודווי שיכלול נשף מסיכות חגיגי ופרוע.


וואלה! סלבס עומדת לחגוג את בת מצוותה בנשף מסיכות, רק כדי להסתיר את פניה הכעורות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזמנת החתונה!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלא תגידו שאתם לא יודעים מתי להגיע!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אליאנה תדהר. טליה קדוש,
יהיו משחקי חברה? אליאנה תדהר/טליה קדוש
שביט ויזל. אלירן אביטל ,לם ,ליץ סטודיו, מערכת וואלה! NEWS
מסיבת בריכה! יש! שביט ויזל/מערכת וואלה! NEWS, אלירן אביטל ,לם ,ליץ סטודיו
דנה גרוצקי. אביב חופי
הבאתי ביקיני אבל איפה החשפן? דנה גרוצקי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully