וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן אמסלם חושפת מה היא לובשת במיטה

הדס שינדלר, בשיתוף "טבע אקמול"

25.8.2015 / 13:46

השחקנית הלוהטת מספרת איזה תחתונים היא מעדיפה ואיך היא ישנה בלילה, כולל וידוי על גבר חלומותיה של חן אמסלם. רגע, אז מה עושה לה כאבי ראש? רמז: אתם. וואלה! סלבס תחתונינה

דייב שחר

מאז שהשחקנית חן אמסלם פרצה לחייכם - הספיקה להפוך לכוכבת ענקית בן לילה, החל מ"זגורי אימפריה" ועד לבמות של המחזמר "שיער", פלוס הזוגיות עם מאור זגורי. הקהל אוהב אותה ורוצה רק עוד מנה נוספת של חן אמסלם. אבל האם אתם יודעים עליה הכל? מה באמת היא מסתירה מכם?

אמסלם הצעירה, לא חוסכת אף פעם את דעתה ותמיד משתפת פעולה. הפעם, וואלה! סלבס ניצלה השקה נוצצת כדי לחקור את אמסלם על כמה מההרגלים וההעדפות של הכוכבת הצעירה. נכון שאמסלם כבר מתפקדת תקופה ארוכה כאחת הבחורות הסקסיות במדינה, אך מאחורי התדמית המצחוצחת והסקסית, עומדת בחורה שמעדיפה בסופו של יום תחתוני סבתא. כאלה גדולים שמסתירות הכל.


רוצים עוד חדשות חמות?
שרון גל מבלה במסיבת גייז
הלם! אייל גולן קעקע את רוסלנה על גופו
שערורייה: דוגמנית העל שתומכת בארגון טרור

חן אמסלם. שלומי צ'יקונה,
אפשר סטייק בפיתה? חן אמסלם/שלומי צ'יקונה

עוד פרט טריוויה מעניין שאמסלם חשפה עבור וואלה! סלבס, היא העובדה שבלילה היא מעדיפה להתכסות בשמיכה עבה כולל פיג'מה (לא חם אצלכם?). גבר חלומותיה למי שתהה הוא בדיוק כמו בן זוגה, "שחום יפהפייה כזה", כהגדרתה.

עוד חשפה אמסלם מה היא מעדיפה לראות בטלוויזיה ואיך היא אוכלת את הפיתה שלה - עם שוקולד או סטייק והכי חשוב חשפה מה עושה לה יותר כאב ראש, הטוקבקים או הפפארצי.


וואלה! סלבס אוהבת ללבוש תחתוני סבא, וגופיות סבא. משומשות.


רכלו על בוחן הפתע של חן אמסלם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • חן אמסלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully