וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנו חברי הנסון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

28.8.2015 / 1:23

מממבופ... זוכרים את להקת הבנים הבלונדיניים מהניינטיז? אז הם היו בני נוער שובבים עם להיט שהלהיב את העולם. אבל כיום, אייזיק, טיילור וזאק נראים אחרת לגמרי. צפו. וואלה! סלבס ברומאנס

אימג'בנק GettyImages

היי אזרחים וותיקים, זוכרים את להקת הנסון? מממבופ... נכון, מדובר בלהקה שמורכבת משלושת האחים האמריקנים, עם הקולות הגבוהים והשיער הבלונדיני, שהלהיבו את הנערות המהלך הניינטיז אפילו יותר מביבר המתיש או השובבים של וואן דיירקשן בימינו. אז, האחים אייזק, טיילור וזאק הנסון היו בני 17, 14 ו-12 (בהתאמה). כיום, כמובן, הם קצת יותר בוגרים ועם שיער קצת פחות ארוך.

בשנת 1997, בני המשפחה מאוקלהומה זכו להצלחה ענקית בארצות הרית וברחבי העולם עם הלהיט המדבק שלהם - למרות שהיו כאלה שהניחו שמדובר בחבורת בנות ששרה אותו, רק בגלל שיערם הארוך. אחרי אלבום שירי חג מולד נוצריים ועוד להיט וחצי, הבנים של הנסון חזרו לעולם שכולו הופעות במועדונים של עיירות נידחות במדינות חגורת התנ"ך של אמריקה, כולל להיט אחד מציק.

היום, כמעט שני עשורים אחרי שיא הקריירה שלהם, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ההנסונים - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברו, מאז שהכרתם אותם כשלישיית אחים א-לה-בי ג'יז בני נוער, ועד היום, שהם נשואים (לנשים!) ומגדלים ילדים (!!) תוך כדי שהם יוצרים מוזיקה חדשה. כן, ברור שלא שמעתם עליה.


וואלה! סלבס תמיד אהבה את הקטן, שנראה לה כמו שובב גדול. למרות שהוא נראה לה גם כמו שפן סלעים.


עוד מתיחות פנים: נטליה אוריירו | אנדריאה דל בוקה | ניל פטריק האריס | ג'יימס ואן דר ביק

  • עוד באותו נושא:
  • הנסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully