וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ישראלי בדרך ל"משחקי הכס"?

24.8.2015 / 0:29

האם הסדרה המדוברת בשנים האחרונות עומדת לצרף לשורותיה שחקן ישראלי? בימים אלו ההפקה מלהקת את העונה השישית ובין השחקנים שהגיעו לשלב הסופי לאחד התפקידים, נמצא כוכב ישראלי צעיר ומוכשר. וואלה! סלבס ערופת ראש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסר לכם שחקן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שגל גדות, איילת זורר ומורן אטיאס עושות את זה על המסך הגדולמ, עכשיו הגיע תורו של שחקן ישראלי לככב על המסך הקטן. כלומר, הבינלאומי הקטן. ולא סתם, מאחר ומדובר באחת הסדרות הכי מוכרות ואהובות בעולם, כזו שזכתה בלא מעט פרסים ותארים. אז האם יהיה לישראל ייצוג ב'משחקי הכס'?

בימים אלו הפקת הסדרת מלהקת את העונה השישית, שתעלה לשידור באפריל 2016. אם לא יהיה שינויים של הרגע האחרון, יש סיכוי מאוד גדול שתראו על המסך שחקן ישראלי מוכר באחד התפקידים בסידרה הפופלארית.

דניאל גד. צילום:מאיר כהן,
מצטרף למשחקי הכס?/צילום:מאיר כהן

גורמים יודעי דבר, סיפרו לוואלה! סלבס כי בימים האחרונים ההפקה בחנה לאחד התפקידים העתידיים בעונה הקרובה, את השחקן דניאל גד, שאחרי סשן אודישנים נרחב ומפרך, שכלל פגישה עם ההפקה, הגיע לאחד משני המקומות האחרונים לתפקיד הנחשק. אירוני או לא - מול גד, מתחרה על התפקיד שחקן זר מאלג'יר, וההפקה, שעמלה בימים אלו על הליהוק, תחליט בקרוב מי יזכה בתפקיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דניאל גד. ניר פקין
בקרוב על השטיח האדום./ניר פקין

גד היפיוף, בן ה-24, מוכר לקהל הצעיר בתור דורי מהסדרה "גאליס", וגם כבש את לב הצופים בלהיט הקולנועי "מפריח היונים", מאז רשם הופעות אורח בסדרות כמו "אחת אפס אפס", "תא גורדין", "אחרי הצלצול" ובקרוב ישחק בתפקיד הראשי בסידרה "סוסי פרא".

וואלה! סלבס לוהקה לתפקיד הראשי בסידרה "סיפור אימה תימני".

מה דעתכם על הליהוק? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully