וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג מעדיפה חוטיני

הדס שינדלר בשיתוף אקמול

22.8.2015 / 0:09

האשה עם הפה הכי גדול בתעשייה פותחת את הפה וחושפת את ההעדפות שלה בגברים (סורי ברונטיים) ובצלחת, ומה הכי עושה לה כאב ראש. אבל שאלה אחת גרמה לאסייג לפוצץ את הראיון ולהודיע- על זה אני לא עונה. וואלה! סלבס חטטנית

דייב שחר

היא ידועה בתור אחת הנשים החזקות בתעשייה, יש לה פה גדול והיא לא מפחדת להגיד מה היא חושבת על עצמה, על אחרים ובמיוחד על הפרטנר והחבר הטוב שלה איציק זוהר, אבל נדמה שוואלה! סלבס מצאה את נקודת החולשה של אשת הכדורגל והעסקים אופירה אסייג, שאלה אחת שהגברת לא מוכנה לענות עליה. היתכן?

אסייג סיפרה לוואלה! סלבס החטטנית על הדברים האהובים עליה ביותר, על כך שהיא מעדיפה סרטי דוקו איכותיים ומרגשים על תוכניות ריאליטי רדודות (אז לא היה לך את ערוץ 20?) ועל כך שהגבר המועדף עליה הוא בלונדיני ואפילו שיתפה סודות מעולם ההלבשה התחתונה כאשר חשפה שהיא מעדיפה חוטיני בזמן שגילי בעלה מעדיף תחתוני בוקסר (לא לשכוח לאוורר, כן?)

מושיק עפיה, אופירה אסייג. שלומי צ'יקונה,
אופירה אסייג עם מושיק עפיה ואמילי/שלומי צ'יקונה

אך השאלה שגרמה לאסייג להסמיק ולהודיע למצלמה שהיא לא מתכוונת לענות עליה היא מה היא לובשת במיטה? האם היא מעדיפה לישון עירומה או עם כמה חתיכות בד שיכסו אותה.

אחרי שוואלה! סלבס התאכזבה וויתרה, היא שמעה מאסייג שהדבר האהוב עליה ביותר לאכול זה סטייק ומה שאוכל לה את הראש זה דווקא אתם הטוקבקים, יותר מהפפארצי. כן, האנשים מאחורי המקלדת שמוציאים את הרפש הם אלו שעושים לה הכי כאב ראש. מובן


וואלה! סלבס מעדיפה ללכת לישון עם קומבינזון בלילה. הכי סקסי וטבעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully