וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי ויינרמן מבקשת תרומות: "ישראל משחקת בחיי, רוצה להקפיא את הביציות שלי"

19.8.2015 / 12:31

לפני כשנה ויינרמן הסעירה את ישראל כשיצאה נגד פעולות צה"ל בעזה וטענה שמאיימים על חייה. לאחרונה, פתחה מיזם גיוס כספים - שנועד לסייע בהקפאת הביציות שלה. "לא התחתנתי כי לא רציתי לחיות עם ציוני", הסבירה. וואלה! סלבס פרוטה

אורלי ויינרמן. אביב חופי
"השעון הביולוגי שלי מתקתק". אורלי ויינרמן/אביב חופי

לפני כשנה, עשתה אורלי ויינרמן - פעם כוכבת מקומית ושחקנית עסוקה וכיום ישראלית שירדה מהארץ - קאמבק מפתיע לכותרות. זה קרה כשהשחקנית שחיה בשנים האחרונות בברזיל, יצאה באופן פומבי נגד פעולות צה"ל בעזה, בתקופת מבצע צוק איתן, מה שגרר תגובות זועמות ולדבריה הפך הסתה מכוונת נגדה, שנעשתה סכנה ממשית לחייה.

כעת, חודשים ארוכים אחרי שהסערה ההיא שככה, הגברת בת ה-44 מוכנה להמשיך בחייה האישיים ולפעול למען מטרה אחת מרכזית עבורה - להביא לעולם ילדים. איך? בימים האחרונים, ויינרמן שככל הנראה לא מנהלת קשר רומנטי רלוונטי במקום מושבה בסאו פאולו שבברזיל, פתחה עמוד התרמת כספים באתר רשת לגיוס תרומות למיזמים, תחת הכותרת "דור העתיד של אורלי לשלום". המטרה: גיוס של לפחות 130 אלף דולר, שיסייעו לה בהליך הקפאת הביציות האישי שלה. סך התרומות הנוכחי: אפס. אפילו לא דולר אחד.

"שמי הוא אורלי ויינרמן, אני שחקנית מפורסמת מאוד במדינה שבה הטרור שולט, ואנשים מדת וגזע מסוימים נהנים מביטחון פיזי וכלכלי על חשבונם של אחרים!", פתחה השחקנית את ההסבר שלה לבקשת התרומה בעמוד. "אני למעשה אמורה ליהנות מכל הזכויות הללו, כנערה יהודייה, אשכנזית ולבנה - והיו שנים שנהניתי, כשחקנית בתוכניות המצליחות ביותר בטלוויזיה הישראלית, כאהובת הקהל הישראלי".


עוד סיפורי סלבס:
אורלי ויינרמן, שומעת? הקאמבקים המוזרים של הסלבס
סתיו סטרשקו: "הותקפתי, כנראה על ידי הומופוב"
שרה נתניהו חוגגת עם מריה קארי

אורלי ויינרמן. life.indiegogo.com, צילום מסך
אורלי ויינרמן/צילום מסך, life.indiegogo.com
אורלי ויינרמן. life.indiegogo.com, צילום מסך
עמוד גיוס כספים של ויינרמן. יש תורמים?/צילום מסך, life.indiegogo.com

"המדינה החלה במתקפת הסתה נגדי"

אז, מסבירה השחקנית באנגלית (למרבה הצער, כולל שגיאות כתיב וניסוח), "עד שנענשתי על אהבתי את אדם, שהאימפריאליסטים הקיפו בבוגדים - כי כבר אז הכינו את ההשתלטות על אותו אדם, עשיר במשאבים", כתבה וככל הנראה התכוונה לשמועות על הקשר שניהלה עם בנו של שליט לוב, קדאפי. "כשלא הצליחו להפחיד אותי לעבוד בשבילם, כמו את כל שאר 'החברים' שלו, הם החלו להעניש אותי".

"לפתע, כל קרוב משפחה שהיה שולח לי כסף לטיפולי הקפאת ביציות, לא הורשה לשלוח לי שום דבר"

"כאשר לקחתי חלק במאבק עבור אנשים נטולי זכויות במדינה שלי, הם ניסו להפוך אותי לבובה שלהם - ולא אהבו את זה כשלא יכלו. כשפרסמתי התמונות של הילדים הפלסטינים שנהרגו בשעת משחק כדורגל על החוף, כי חשבתי שבני העם שלי ירצו בהפסקת הטבח אם רק היו יודעים את האמת, המדינה החלה במתקפת ההסתה התקשורתית הגדולה ביותר נגדי", כתבה.

"מעולם לא חוויתי דבר בגודל כזה, במדינה המטורפת הקטנה שממנה אני באה. היו מאות אלפי הודעות של איומים על חיי שנשלחו אליי, בתיאורי שנאת נשים מפורטים בסגנון מאפיה למה שהתכוונו לעשות לי, שנשלחו אליי דרך כל האמצעים, פייסבוק, הודעות, מספר הטלפון שלי פורסם והמכשיר האישי שלי לא הפסיק לצלצל 24/7 בעיקר מעובדי מדינה - בעת שהמתקפה על עזה הסתיימה, כך הייתה העבודה על המכשירים שלי", הסבירה. "המתקפה עליי הפסיקה רק לאחר שהיה ניסיון להתנקש בחיי!", קבעה נחרצות, "לפתע, כל קרוב משפחה שהיה שולח לי כסף לטיפולי הקפאת ביציות, עליהם ארחיב כעת, לא הורשה לשלוח לי שום דבר, אלא הכריח אותי להיפגש עם סוכן של המוסד הישראלי, עוד חלאה מכיתת המוות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"להמשיך במשימה שהתחלתי בברזיל". ויינרמן בעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז חשפה הבלונדינית את מטרת ההתרמה והסבירה ש"המשיכו לשחק בחיים שלי, כשהתחלתי להתעורר מהסיוט, מהטראומה שנגרמה לי מהמתקפה - שכללה יותר ויותר ניסיונות לפגוע בי/ להרוג אותי/ להביא אותי בחזרה לישראל, שבה יכולים לפגוע בי או להרוג אותי בקלות. כיוון שמעולם לא ויתרו, רציתי להמשיך במשימה שהתחלתי בברזיל, לפני שהחל הסיוט", כך במקור.

"השעון הביולוגי שלי מתקתק, אין לי זמן לחכות או לדחות את הטיפולים"

"מעולם לא התחתנתי, אז מעולם לא היו לי ילדים, כי לא רציתי לחיות את חיי עם ציוני. בגלל זה אני רוצה לשמר את האפשרות להביא ילדים עם אדם שאיתו אני בוחרת לחיות באהבה, ולכן התחלתי בטיפולי הקפאת הביציות שלי", חשפה ויינרמן בת ה-44.

"אני שבה לתהליך אחרי כמעט שנה, אשר במהלכה איש מקרובי המשפחה והחברים שידעו שזה היה הדבר החשוב ביותר עבורי, לא התעניין במצבי, אלא להיפך - כולם היו שותפים במשחקים שישראל מבצעת בחיים שלי", כתבה ויינרמן, "השעון הביולוגי שלי מתקתק, אין לי זמן לחכות או לדחות את הטיפולים האלה, לכן אני מבקש מכולכם שתעזרו לי, בבקשה", סיימה בדרישה. לפי שעה, כאמור, איש עוד לא נענה לבקשה של ויינרמן.


וואלה! סלבס ביקשה פעם שני שקלים כדי לרכוש עוד מנת גלידה. טוב, הכסף נגמר אחרי בערך 357 גביעים.


רכלו על הבקשה של אורלי ויינרמן בפייסבוק

אורלי ויינרמן. ניר פקין
רוצה להיות אמא. אורלי ויינרמן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully