וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו סטרשקו: "הותקפתי, כנראה על ידי הומופוב"

אסף גולן

18.8.2015 / 14:30

יוצא הריאליטי האנדרוגיני הגיע להשקת תערוכת צילומים בנושא "די לגזענות" - שם סטרשקו חשף חוויה קשה שעבר אחרי שהתפרסם. וגם: מה דעתה של מאיה בוסקילה על האלימות בישראל? וואלה! סלבס סובלנות

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

אם נדמה לכם שחייהם של אנשים מפורסמים, כוללים רק אירועים נוצצים ומתנות מפנקות - כנראה שלא נחשפתם לצד האפל של התהילה. שחקנים, מוזיקאים, דוגמנים ואפילו פליטי ריאליטי, אלה שמושכים תשומת לב מזרים ברחוב לפחות כמו שהם מושכים את הפפראצי, יוכלו לספר לכם על חוויות לא נעימות שעברו רק בגלל שיזהו אותם.

סתיו סטרשקו, שכיכב לאחרונה בבית "האח הגדול" למשל, חשף שעבר תקרית אלימה לפני כשבועיים - רק כי העז להיות עצמו במסגרת השתתפותו בתכנית על המסך ונחשף כדוגמן גיי, שמתפקד גם על תקן דוגמנית. אמש (ב'), בהשקת התערוכה "די לגזענות", גילה ש"אדם שהכיר אותי מ'האח הגדול' נסע עם האוטו לעברי", אמר בקול שבור, "הוא צעק לכיוון שלי הערות נורא פוגעניות, כנראה כי הוא הומופוב". מחריד.


עוד סיפורי סלבס:
עוד לפני הריאליטי, סתיו סטרשקו הותקף במרכז תל אביב
אביבית בר זוהר חוגגת עם שסע, אבל בלי החבר
תאונת הדרכים הכואבת של אייל שני

סתיו סטרשקו. דייב שחר
לא מתעמת. סתיו סטרשקו/דייב שחר

הדוגמן, הגיע לבחון צילומים מעוררי השראה בפתיחת התערוכה שיזמו מעצבות התכשיטים בעלות המותג "דוקיונאפו", אליה צולמו סטרשקו, אנה ארונוב, מאיה בוסקילה, לינה מח'ול, אוריאל יקותיאל, ג'קי אזולאי ואחרים. "בדברים כאלה אפשר להילחם רק בהסברה ובאהבה", הסביר פליט הריאליטי, "כשאני רואה שאדם תוקפני, אני אף פעם לא מתעמת אלא הולך הצידה ולא מגיב".

בתערוכה, שהיא חלק מקמפיין העלאת המודעות נגד תופעת הגזענות שהשתלטה על החברה הישראלית, בילו גם יקותיאל מ"המירוץ למיליון" ובוסקילה, שטענה כי "יש מן זחיחות, שחצנות, אפילו סלידה מהשונה. זה מעציב אותי, כי ניפצו לי בועה ורודה ויפה שההורים שלי חינכו אותי במשך שנים בתוכה".

אוריאל יקותיאל. דייב שחר
אלימות? צרה צרורה. אוריאל יקותיאל/דייב שחר

גם החצי המשופם מהצמד "לילי ולולי", מסביר שהוא חש את שנאת השונה. "יצא לי לחוות גזענות... פייסבוק, אתה מרגיש את זה בכל מקום שהולכים אליו, במקומות שלא יאה להרגיש את זה כמו בתי ספר", אמר יקותיאל, "המילה 'הומו' היא עדיין קללה עבור הרבה מאוד אנשים ויש בעיה... השיח היום יומי, מלא בשנאה".

"בישראל יש מן קטע שכל מי ששונה ממך זה לגיטימי לשנוא. אם אתה שמלאני אתה שונה ימנים, אם אתה חילוני אתה שונא דוסים. זה ככה נהיה בשנים האחרונות, צרה צרורה. מה שמביא את השינוי הוא ללמד אנשים בסביבה המידית שלך איך ראוי ולא ראוי לדבר. אם אתה נתקל באנשים שמדברים אליך באופן שאתה לא אוהב, להעיר ולהיות מספיק שלם ונוכח במה שאתה", הכריז.


וואלה! סלבס תמיד מחבקת את השונה. ואז הוא בורח ממנה, כנראה בגלל הריח.


רכלו על הסלבס נלחמים בגזענות גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully