וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאק! למה זאק אפרון שבר ביצים על ראשו?

שירות וואלה! סלבס

18.8.2015 / 11:23

אחד הכוכבים הכי לוהטים בהוליווד החליט להוכיח לעצמו ולעולם עד כמה הוא אמיץ, אז הוא התיישב למשחק 'רולטת ביצים' מול המגיש ג'ימי פאלון. רוצים לדעת מה היתה התוצאה? וואלה! סלבס T-BAG

צילום מסך

את הוידאו הבא טל גלבוע כנראה לא ממש תאהב, מילא אכילת ביצים, אבל שבירת ביצים לצורך משחק טלוויזיה שיביא רייטינג? זה כבר מוגזם, ובכל זאת, רובכם הגדול בוודאי יצפה בשקיקה בקטע הבא. בכל זאת, מתי בפעם האחרונה ראיתם את זאק אפרון וג'ימי פאלון שוברים ביצים על ראשם?

רוצים עוד רכילות?
פרסום ראשון: אביבית בר זוהר ושרון גל ביחד
רק בריאות: תאונת הדרכים הכואבת של אייל שני

זאק אפרון. צילום מסך
טעים לך מאמי?/צילום מסך

אפרון, שנחשב היום לאחד השחקנים היותר לוהטים ומבוקשים בהוליווד, הגיע להתארח בתכנית הלילה של פאלון ולאחר הראיון התיישב למשחק המפורסם של המגיש המשעשע "רולטת ביצים". במסגרת המשחק, יושבים השניים האחד מול השני כשכל פעם מגישים להם תבנית ובה 12 ביצים - 8 מהן מבושלות והארבע הנותרות טריות. בכל פעם, אחד המתמודדים בוחר ביצה ושובר אותה על הראש, הראשון ששבר שתי ביצים טריות - מפסיד במשחק.

עוקבים אחרי וואלה! סלבס באינסטוש? כנסו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות תסגור את הפה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

הראשון לקחת ביצה, היה כמובן אפרון, בכל זאת הוא האורח, שבחר ביצה קשה. לאחר מכן, פאלון בחר גם הוא ביצה קשה, אלא שאז מזלו של השחקן הצעיר לא ממש צלח לו והוא בחר בביצה טריה שהתרסקה על ראשו. אל דאגה, מי שהפסיד במשחק היה המגיש המסוקס ששבר שתי ביצים על ראשו.

כזכור, אפרון הוא לא המפורסם הראשון שנופל קורבן למשחק הגועלי. לפניו היו רבים וטובים כמו: טום קרוז, דיוויד בקהאם, בראדלי קופר וריאן ריינולדס, שנאלצו ללכלך את ראשם היפה ולשבור עליו ביצה.

וואלה! סלבס שוברת על הראש שלה כל יום ביצה, ואז מלקקת אותה. אומרים שזה בריא.

אוהבים את זאק עם ביצה או בלי? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully