וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחיץ: האקס של קלואי קרדשיאן ארב לה ותקף אותה

שירות וואלה! סלבס

13.8.2015 / 12:14

כבר תקופה ארוכה שהאחות הגבוהה במשפחת הריאליטי-טראש לא ראתה את האקס המפורסם - הכדרוסלן למאר אודום. אבל רגע אחרי שקרדשיאן הגישה את מסמכי הגירושים, הוא החליט להפתיע אותה ברחוב, צעק ואיים. וואלה! סלבס בהלה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: קלואי ולמאר, כזוג נשוי (גטי)


האם חייה של אחת מכוכבת סדרת הריאליטי המדוברת ביותר בעולם בסכנה? כי אם תשאלו את קלואי קרדשיאן, האחות האמצעית במשפחת הטראש שאמריקה (והעולם כולו) אוהבים לשנוא, התשובה היא כנראה שכן - כשמי שמסכן אותה הוא לא אחר מאשר האקס המיתולוגי שלה, כדורסלן העבר למאר אודום.

מי שחלק עם מיס קרדשיאן את חייה במשך תקופה ארוכה, התקבל באהבה למשפחה המדוברת ואפילו כיכב עם אשתו בסדרת בת זוגית - ארב אתמול (ד') לאשתו לשעבר, התנפל עליה בשעת בוקר מוקדמת כאשר יצאה לאימון כושר שגרתי ואז תקף אותה מילולית, כשהוא צועק עליה בפומבי. זאת, אחרי תקופה ארוכה שבה קלואי ולמאר לא התראו, במהלכה גם הספיקו להעביר את מסמכי הגירושים החתומים שלהם לטיפול משפטי. מלחיץ.


סיפורי סלבס נוספים:
הסודות שלא ידעתם על קלואי קרדשיאן
כוכבת "משפחה מודרנית" עברה הקטנת חזה
טרגדיה: החזה של אביבית בר זוהר דלף במהלך ניתוח פלסטי

קלואי קרדשיאן, למאר אודום. TMZ, צילום מסך
רגעי האימה, בתמונת גולשים. קלואי קרדשיאן ולמאר אודום/צילום מסך, TMZ

האחות קרדשיאן (שלאחרונה הלהיטה את הוליווד בתמונות חושפניות), הגיעה לפני השעה 7:00 בבוקר למכון כושר בבוורלי הילס, לעוד אימון ספינינג מחטב. אז, על פי דיווחי הצהובונים, עברה "אמבוש" על ידי כוכב ה-NBA לשעבר, שלפי החוק עדיין מתפקד על תקן בעלה בנפרד.

על פי עדי ראייה במקום, אודום החל לצרוח על קרדשיאן והתחנן בפניה שתדבר איתו, היא בתגובה, החלה ללכת מהר יותר, מה שגרם לו לנסות לתפוס את הזרוע שלה. בתגובה, צעקה עליו "רד ממני, עזוב אותי. עצור, עצור".

למאר אודום, קלואי קרדשיאן. Michael Buckner, GettyImages
פעם, כשעוד היו מאוהבים. קלואי קרדשיאן ולמאר אודום/GettyImages, Michael Buckner

אז, עוברי אורח במקום, פנו לקרדשיאן ובדקו איתה אם תרצה שיזמינו למקום את המשטרה - כאשר על פי העדות הוא צעק גם עליהם, כשאמר "אתם ממש לא עומדים להתקשר למשטרה בגלל למאר אודום". כן, הוא דיבר על עצמו בגוף שלישי. אז, קרדשיאן עצמה צעקה עליו ושאלה "איך בכלל ידעת שאהיה פה?", כשהיא ככל הנראה מבוהלת - ואז פנתה לרכב שלה ונסעה מהמקום. נו, הלך אימון הבוקר.

קרדשיאן, שהגישה את הבקשה לגירושים מאודום כבר לפני כשנתיים, סיפרה גם בראיונות אחרונים כמה היא עדיין אוהבת את בעלה לשעבר - שכיום מתפקד בתור הבעל המתנכר שלה. למרבה הצער, מי שנחשב לכוכב במגרש, עסוק בשנים האחרונות בהתמכרות לסמים וטיפול בבעיות נפשיות בהן הוא לוקה. אולי כעת, אחרי שהגירושים יאושרו סופית, יוכלו להתקדם כל אחד לדרכו, או לפחות לצלם על זה ספיישל טלוויזיוני.


וואלה! סלבס לא תוקפת אף יצור חי, לפחות לא בכוונה תחילה. הם נבהלים מהשפם שלה מבלי שתתכוון.


רכלו על הקשר של קלואי ולמאר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully