וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 17: כוכבת "משפחה מודרנית" עברה הקטנת חזה

שירות וואלה! סלבס

13.8.2015 / 11:16

השחקנית הצעירה אריאל ווינטר, שמגלמת את אלכס בקומדיה האהובה "משפחה מודרנית", החליטה שסחבה עול כבד - החזה הגדול שלה. כעת, חשפה שבתחילת הקיץ עברה ניתוח להקטנת הפרונט. וואלה! סלבס מכבדת

אימג'בנק GettyImages

אם חשבתם שגם בחופש הגדול הנוכחי, בני נוער שוב התעסקו רק בהחלטות הרות גורל כמו ביקור בבריכה או בחוף הים, שינה עד הצהריים ובחירות בין טילון לקרטיב - כנראה שאתם לא מכירים את אחת השחקניות הצעירות המדוברות ביותר בהוליווד, אריאל ווינטר, כוכבת הסדרה "משפחה מודרנית".

מתברר שבחודשים האחרונים, הצעירה המצחיקה בת ה-17, עסקה בעיקר בדימוי הגוף שלה. הפעם, לא מדובר בהפרעת אכילה כזאת או אחרת כמיטב המסורת של תעשיית הבידור העולמית, אלא דווקא בחזה של הנערה המודרנית - שמשך שלל מבטים בגלל גודלו החריג, F32 (כן, גדול מאוד). לכן, בתחילת העונה החמה מי שמגלמת את "אלכס", נכנסה לחדר הניתוח ועברה הליך שלא רק ישפר את חייה, אלא גם את הרגשתה. הולה!


עוד סיפורי סלבס:
אמא עדי הימלבלוי ובייבי ליאו בטיול בפארק
כוכבת "משפחה מודרנית" התארסה לכוכב "דם אמיתי"
טרגדיה: החזה של אביבית בר זוהר דלף במהלך ניתוח פלסטי

אריאל ווינטר. GettyImages
זו גרסת ה"לפני". אריאל ווינטר במידה F/GettyImages

ווינטר, שמבלה בדרך כלל עם מודלים נשיים לחיקוי כמו השחקנית סופיה ורגרה (חזון לא חסר שם), חשפה בראיון למגזין האופנה "גלאמור" כי בחודש יוני עברה ניתוח להקטנת חזה - שצמצם את המידה של החזייה שלה מ-F ל-D34 מכובד. כן, ברור שזה שינה ברגע את חייה של הליידי הצעירה, שסיפרה שסבלה מכאבים בצוואר ומבעיות גב בגלל גודל החזה.

"הציצים שלי גדלו ממש בן לילה", משחזרת ווינטר בשיחה עם המגזין, "והמשיכו לגדול ולגדול ולגדול, נראה כי זה לא עומד להפסיק", אמרה. "אנו חיים בעידן שבו כנשים בתעשייה, הכל הופך למיני יותר ואנו עוברות החפצה", המשיכה בפתיחות.

"הכותרות עסקו במחשוף שלי ובכך שהצגתי לראווה את החזה בעוד אירוע שאליו הגעתי, זה כל מה שציינו בהקשר שלי", אמרה הנערה, "אם לא הייתי לובשת בגדים מותאמים, היו שואלים למה אני מתלבשת בצורה מבוגרת יחסית לגילי... גם ככה קשה לחוות לעג כנערה, אז אם יש עוד סיבה, קשה אפילו יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריאל ווינטר. מגזין גלאמור, צילום מסך
זו כבר התוצאה אחרי. ווינטר בגרסה מוקטנת/צילום מסך, מגזין גלאמור

ווינטר, מספרת שחשפה את העובדה כי תעבור ניתוח רק בפני חברתה לצילומים, השחקנית ג'ולי בואן, מי שמגלמת את אמה בסדרה. "היו צריכים להחביא את החזה שלי על הסט, עם סוודרים גדולים - אני מבינה את זה, זה לא מה שתכננו עבור הדמות שלי", סיפרה על תחשותיה בזמן הצילומים, "אחרי הניתוח ראיתי את סופיה ורגרה, היא אמרה שלי 'אלוהים, אני אוהבת את השדיים שלך, הם נהדרים'. זה היה כל כך מצחיק", גילתה.


וואלה! סלבס משתדלת להקטין רק את ה-IQ שלה. ומגדילה רק ארוחות ילדים, בדרך כלל.


רכלו על הקטנת החזה של כוכבת "משפחה מודרנית" בפייסבוק

אריאל ווינטר. GettyImages
מדובר בסוד שקצת קשה להסתיר. ווינטר/GettyImages
אריאל ווינטר. GettyImages
וגם בפרופיל. אריאל ווינטר לפני ניתוח החזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully