וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'ניפר לורנס

שירות וואלה! סלבס

14.8.2015 / 2:31

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ניפר לורנס בתור ילדה. הכי חמודה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

# ג'ניפר שרדר לורנס נולדה וגדלה בעיר לואיוויל שבמדינת קנטקי לפני 25 שנים, לקארן ולגארי לורנס. בצעירותה הייתה מעודדת ועסקה בספורט ובדוגמנות. לורנס התגלתה בגיל 12, בעת טיול שערכה בעיר עם אמה - כאשר סוכן צילם תמונה שלה. הוא הזמין אותה לאודישן אקראי, שגם בו הצליחה להרשים, כך מיד לאחר מכן היא כבר קטפה כמה עבודות דוגמנות - כולל אחת למותג האופנה "אברקומבי ופיץ'".


# בתקופת בית הספר התיכון זכתה לורנס הצעירה לכינוי "ניטרו" (NITRO, כמו ניטרוגליצרין, החומר שבו משתמשים לייצור פצצת דינמיט) בגלל אופייה האנרגטי. היא סיימה את לימודיה בתיכון שנתיים מוקדם מהמתוכנן, לאחר שמשפחתה הציבה זאת כתנאי לפני שתעשה צעדים ראשונים בעולם המשחק. כשהיתה בכיתה ח', נבחרה לתלמידה הכי פטפטנית. לא מפתיע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מועדדת צמודה! לורנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

# כילדה, לורנס גדלה בחווה, כך שהיו לה ארבעה סוסי פוני, שלהם קראו, "מאפין", "דן", "בראמפי" ו"ברנדי". להוריה היתה חוות סוסים - ואמה ניהלה שם מחנה קיץ בשם "היי הו!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלו? אני פטפטנית!?/מערכת וואלה!, צילום מסך

# כשהיא בת 25 בלבד - על מדף הפרסים של לורנס ישנם פסלון אוסקר אחד, שני פרסי גלובוס הזהב, פרס באפט"א וסך כולל של 116 פסלונים על משחקה ו-117 מועמדיות. לורנס אגב, מעולם לא למדה משחק, לא שזה הפריע לה להופיע מדי פעם בתיאטרון המקומי. את הפרסום הראשון שלה קיבלה אחרי השתתפות בפרומו לתוכנית של MTV .

# כיום, לורנס היא אחת הכוכבות הגדולות בארצות הברית, אחת המרוויחות הגדולות ומעורכות אבל גם המרושלות והמגושמות בהוליווד. על שמה של לורנס ישנן שתי נפילות מתועדות ומדוברות בטקס פרסי האוסקר - אחת בדרך לקבלת הפרס שבו זכתה בשנת 2013, השנייה בשנה לאחר מכן על השטיח האדום. היא גם הייתה מעורבת בתאונת דרכים בשנת 2012, אחרי שהייתה בטוחה שהיא רואה את כוכבת הריאליטי "האני בו בו" בצד הדרך, במהלך תהלוכה שבה השתתפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמרו לך שאת נראית כמו דוגמנית?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי זה ניטרו!/מערכת וואלה!, צילום מסך
ג'ניפר לורנס. GettyImages
נפילה מספר 1!/GettyImages
ג'ניפר לורנס על השטיח האדום, 2013-14. GettyImages
היא גם מצליחה לעמוד!/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully