וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר בוחר: סטוץ או רומן רומנטי?

מאיה בניטה בשיתוף טבע אקמול

11.8.2015 / 11:01

הוא מעדיף תחתוני חוטיני, מוותר על הבשר לטובת מתוקים ואוהב בעיקר את נטלי עטיה - או לפחות כך איציק זוהר ענה על כמה שאלות קשות. וגם: מה עושה לו כאב ראש? וואלה! סלבס קזנובה

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

ליידיז, תמיד חלמתן להיכנס למיטה יחד עם איציק זוהר? כי כנראה תופתעו לגלות שכדורגלן העבר ופליט הריאליטי הטרי, אולי מתחזק קשר זוגי רומנטי שנקטע וממשיך, ואז נקטע ושוב חוזר יחד עם נטלי עטיה (ונקטע. וממשיך וכן הלאה) - אבל כשנדרש לענות על הסוגיה שעוסקת בשאלה איך הוא נכנס למיטה, מכוסה היטב או דווקא בעירום מלא, הגברבר בחר באופציה הראשונה. כולל השמיכה העבה שמכסה את גופו המסוקס. אכזבה.

איציק זוהר. דייב שחר
איפה השוקולד?! איציק זוהר/דייב שחר

אבל עד כאן ההתחסדות, כי זוהר טוען שגם אופציה לסטוץ רגעי וגם האופציה של רומן רומנטי, כמו זה שכנראה הוא מנהל עם עטיה (שלא תאהב את התשובה של האדון), נשמעים לו כאפשרות נחמדה מאוד. אבל עטיה יכולה לנשום לרווחה, כי כאשר נדרש לבחור בין ברונטית לבלונדינית, הספורטאי לשעבר ענה את התשובה הנכונה (לפי שעה) - נטלי, כמובן. אם אפשר בחוטיני.

צלמי הפפראצי, אגב, יכולים להמשיך לתקתק תמונות של זוהר כשהוא מבלה ברחוב, נח בחוף הים או אפילו נכנס לתא שירותים כימי - כיוון שהם דווקא בסדר מבחינתו. אלה דווקא הטוקבקיסטים האנונימיים שגורמים לו לכאב ראש. הוא תמיד יכול להתנחם בפיתה עם שוקולד, אחרי שקרא כמה תגובות מרושעות.


וואלה! סלבס מעדיפה להתנחם בחפיסת שוקולד מיובא, פעם בחצי שעה.


רכלו על כאב הראש של איציק זוהר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully