וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#פאשניסטה: בתה של ניקול ראידמן פתחה חשבון אינסטגרם

10.8.2015 / 16:24

עוד לפני שהיא בת חמש, בתה של ניקול ראידמן, מישל - פתחה פרופיל אינסטגרם שבו היא נותנת הצצה לחייה מלאי הסטייל. על הדרך היא רושמת הישג מקומי חדש ומושכת ביקורת. וואלה! סלבס האשטאג

מיכל אמדורסקי. ראובן שניידר
עכשיו לשתיהן יש אינסטוש. מישל וניקול ראידמן בתערוכה של שיין הורוביץ/ראובן שניידר

אחרי שהצליחה לגנוב תשומת הלב באירוע אומנות נחשב שנערך בסוף השבוע שעבר - מישל ראידמן הקטנה, עוד לא בת חמש, וכבר מצליחה למשוך את אור הזרקורים ולשוב לכותרות. טוב, ככה זה כשאמא שלך היא ניקול ראידמן.

ראידמן ג'וניור, שבחודש הבא ימלאו לה חמש, הגיעה לאבן דרך חשובה בחייה - כאשר פתחה היום (ב') את חשבון האינסטגרם הפרטי הראשון שלה. כן, תוך מספר שעות הצליחה לשבור כמה שיאים קטנים בקרב ילדי הביצה.


רוצים עוד חדשות חמות?
מיוחד: הצצה לתוך מסיבת הרווקות היוקרתית של בר רפאלי
משוחררת: הפעם הראשונה של קייטלין ג'נר בבגד ים
דרמה: נטלי עטיה עברה ניתוח חירום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניקול ראדימן מכריזה על השקת חשבון האינסטגרם של מישל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההכרזה על פתיחת החשבון קרתה בשעות הצהריים, אז אמא ניקול העלתה פוסט נרגש שבו היא מכריזה באנגלית ובעברית ל-130 אלף העוקבים הפרטיים שלה בארץ ובעולם, על פתיחת חשבון האינסטגרם של מישל הקטנה.

כאשר ניקול מבקשת, העוקבים שלה עושים. תוך לא פחות משעה עגולה, מספר העוקבים של הג'וניור עלה לכ-500 עוקבים, אחרי כשעתיים כבר עברה את ה-2,200 עוקבים, תוך כדי שהיא משאירה אבק לחברים בגן הילדים של המפורסמים בביצה. בפרופיל של מישל, הליידי הקטנה מציגה את עצמה באנגלית לעוקביה. "היי אני מישל בת חמש. דוברת עברית, אנגלית, רוסית. בין תחביבי נגינה בפסנתר, שירה, התעמלות, ציור ופיסול ואני אוהבת אופנה", כתבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשבונה של מישל אחרי שעתיים באוויר. נו, קצב גדילה מטורף/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שישי האחרון ראידמן האם הגיעה מלווה במישל הקטנה, אותה הלבישה במותגי אופנה בשווי כמה עשרות אלפי שקלים. מנעלי גוצ'י, חליפה של מותג העל דולצ'ה וגבאנה, תיק של בית האופנה דיור ושעון של רולקס.

כיאה לפאשיניסטה קטנה, חשבון האינסטגרם של מישל הוא הראשון של ילדי הסלבס בארץ - והולך בקו ישיר עם פרופילים דומים של ילדים חובבי אופנה מהעולם, כמו זה של בנה של אשת הבידור יאנה רודקובסקיה בן השלוש, שעומד על יותר מ-60 אלף לייקים. כמה יש לכם?

בשיחה עם וואלה! סלבס, ראידמן מסבירה שהרעיון לפתיחת החשבון ברשת התמונות החברתית היה של בתה הקטנה. "מישל הציקה לי שאין לה אינסטגרם והיא ממש חייבת. אז פתחנו לה חשבון היום באייפון שלה ושם היא תעלה תמונות של החיים, של הבגדים שלה. היא פאשניסטה אמיתית", אמרה.

מי מחליט מה יעלה?
"אני מפקחת על התמונות, אבל שתינו מחליטות ביחד, אבל היא יודעת שהיא לא יכולה להעלות בלעדי. היא למשל לא יכולה להעלות תמונות של אבא בתחתונים".

מה השלב הבא, פייסבוק?
"לא! פייסבוק זה משעמם. גם אני בקושי פעילה בעמוד שלי. למרות שבעמוד שלי יש יותר מ-170 אלף לייקים".

מה השאיפה, לעקוף אותך בלייקים?
"בעזרת השם שתעקוף אותי, המטרה היא מיליון לייקים בשנה אחת".


וואלה! סלבס גם פתחה חשבון אינסטגרם, לא מגניב כמו של מישל אבל תעקבו אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully