וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ריב: טהוניה רובל עזבה את צילומי "היחידה"

6.8.2015 / 0:03

כשבועיים לתוך צילומי הריאליטי הצבאי, החליטה טהוניה רובל לעזוב את הצילומים בטריקת דלת. זאת, לאחר שנכנסה לעוד ויכוח סוער עם עדי שילון. "היא איבדה את זה", סיפרו גורמים על הסט. וואלה! סלבס מצ'וגעת

טהוניה רובל. ניב אהרונסון
מי מתעסק? טהוניה רובל/ניב אהרונסון

נראה שהחיים של טהוניה רובל תוססים במיוחד. אם חשבתם שהמריבות של רובל עם רוני מיילי במהלך השהות שלהם בבית "האח הגדול" היו סוערות - חכו עד שתראו את העונה החדשה של סדרת הריאליטי "היחידה".

לפני כשבועיים, נכנסה רובל ביחד עם משתתפים נוספים כמו אורנה דץ, רמי קליינשטיין ועדי שילון, לבסיס סגור למשך חודש ימים. זאת, למטרת צילומים לעונה החדשה של תכנית הריאליטי הצבאית שתחזור בקרוב למסך.

עם זאת, כבר עם תחילת הצילומים, ידעו גורמים בהפקה לספר כי היחסים בין רובל לשילון לא ממש ורודים. עוד טענו כי עוד מאז כניסת המשתתפים לבסיס הצבאי אי שם ברחבי הארץ - עבר בין השתיים חתול שחור והן לא הפסיקו להתווכח ולריב האחת עם השנייה.


עוד סיפורי סלבס:
הורמונים? קים קרדשיאן רוכשת מסכות סקסיות
הבת הקטנה של גלית גוטמן קוטפת קמפיין
גיא גיאור מתפשט ומודד חליפות חתן

טהוניה רובל. ניר כפרי,
חיילת, שפרי הופעתך! רובל/ניר כפרי

אך נראה שהשיא של הסכסוך הזה הגיע אתמול (ד'), כאשר רובל ושילון שוב החלו להתווכח. הפעם, היצרים התלהטו ובין השתיים הוחלפו מילים קשות, שבסיומן החליטה רובל לארוז את חפציה וללכת הביתה.

"זה היה ממש מכוער", סיפר גורם בהפקה, "נראה שעדי לא באה טוב לטהוניה שהתעצבנה מכל דבר קטן שעדי הוציאה מהפה", אמר. עוד הוסיף, "לבסוף, היא כנראה לא יכלה לשאת יותר את הנוכחות שלה והחליטה לעזוב בזעם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עדי שילון. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
אני ניצחתי! עדי שילון/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

לא ברור מה מצפה כעת לרובל, או האם תקבל את מלוא התשלום עבור ההשתתפות בריאליטי. זאת, מאחר כי החוזה אוסר עליה לעזוב את הצילומים ללא סיבה מספקת, בטח שלא בגלל ריב עם אחת המתמודדות האחרות.


וואלה! סלבס עזבה פעם את בית הספר, לאחר שהמורה לא הסכימה שתאכל באמצע שיעור את הסנדביץ' עמבה שלה.


רכלו על הנטישה של טהוניה רובל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully