וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס, לני קרביץ חשף את איבר המין באמצע הופעה

שירות וואלה! סלבס

4.8.2015 / 21:02

תקלת אופנה במהלך הופעה של הרוקסטאר, השאירה את לני קרביץ נבוך -ואת הקהל בהיסטריה. הכל כי מכנסיו של סמל המין נקרעו ואיבר מינו של הכוכב, ששכח ללבוש תחתונים, הציץ החוצה. וואלה! סלבס גולדן רינג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האמת העירומה. לני קרביץ נותן הופעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצד אחד, זה הסיוט הכי גדול של כל זמר או אמן שתשאיר אותו נבוך ומצולק לכל החיים. מצד שני, מדובר בפנטזיה הכי גדולה של מיליוני נשים (וגברים) ברחבי העולם - אחרי שהרוקר לני קרביץ, חווה פדיחה אופנתית מביכה במיוחד. תלוי את מי אתם שואלים.

סמל הסקס בן ה-51 הופיע בשבדיה אתמול (ב'), כאשר הוא לבוש במכנסי עור. מספר דקות לאחר תחילת ההופעה, המכנסיים התפרקו לחלוטין והשאירו את הקהל המום, מופתע ובעיקר מאושר. הסיבה? קרביץ לא לבש תחתונים.


רוצים עוד חדשות חמות?
הדייט המשפחתי של משה פרץ
מציאות נושכת: דנית גרינברג ואליאב אוזן מתחתנים
הדוגמנית הישראלית שמנהלת מגעים עם "ויקטוריה'ס סיקרט"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועכשיו מקרוב. נימול, ברור שנימול!/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מספר שירים, הזמר החל לנוע ולרקוד - כאשר ברגע הוא כרע לכיוון הקהל, קרה הנורא מכל ומכנסיו נקרעו. כן, הם חשפו בפני המוני המעריצים את חבילתו במלוא הדרה ותפארתה.

הזמר אמנם לא לבש תחתונים, אבל העניק למעריצים האדוקים שישבו בשורות הראשונות של המתחם הקרוב לבמה הוהטת משמעות חדשה למושג קינקי - כאשר זכר ללבוש דווקא קוק רינג (טבעת חישוק לאיבר המין).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

זמר אחר היה כנראה רץ בוכה מאחורי הקלעים, אבל קרביץ מלא הפאסון והסטייל לקח את הפדיחה בצחוק - יצא למספר רגעים לחדר ההלבשה וחזר עם מכנסיים חדשים. מפיק ההופעה, עלה בינתיים על הבמה לאחר שהבחין בצרחות הקהל והתנצל בפניהם על כך שיש "תקלה על הבמה".

כאשר קרביץ חזר להופיע הוא התנצל והסביר שמכנסיו נקרעו. זה בסדר, וואלה! סלבס סולחת. מעריצים רבים שהתראיינו לכלי תקשורת מקומיים, מספרים על היסטריה המונית בקהל לנוכח החשיפה ועל כך שהם מרוצים שהם קיבלו תמורה מלאה עבור ההופעה שלהם "זה היה משוגע, כמעט ממתי מרוב צחוק".


וואלה! סלבס לא לובשת תחתונים אף פעם. זה משחרר ומאוורר.


רכלו על הפין של לני קרביץ בפייסבוק

לני קרביץ. Streeter Lecka, GettyImages
לני קרביץ לבוש. בוזזזזזז/GettyImages, Streeter Lecka
  • עוד באותו נושא:
  • לני קרביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully