וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: יונית לוי ועידו רוזנבלום פותחים את היחסים?

6.8.2015 / 18:02

זוג שהכיר בתכנית ריאליטי והחליט להינשא, כוכב טלוויזיה שהציע נישואים ביום הכי רומנטי בשנה, גרוש של זמרת מפורסמת שהתחתן ויציאה מהארון של כוכב ריאליטי. אה כן, גם הנקמה הקרה של גברת חדשות. כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן ניסן

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותחת בשורה משמחת לחובבי הטראש, אחרי הכל מתי בפעם האחרונה צמד שהכיר על המסך לוקח את היחסים צעד את היחסים צעד אחד קדימה ומתחתן? אז תגידו מזל טוב לאליאב אוזן ודנית גרינברג שהמציאות אצלהם עלתה על כל דמיון.

אליאב אוזן, דנית גרינברג. נועם מושקוביץ
מאורסים. דנית גרינברג ואליאב אוזן/נועם מושקוביץ

למקום הרביעי, מגיעה עוד הצעת נישואים, הפעם של כוכב זגורי, ישראל אטיאס, שהחליט להציע נישואים לבת הזוג נעמי ואין דרך קיטשית יותר לעשות זאת מאשר ביום האהבה כמובן!

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ישראל אטיאס. שלומי צ'יקונה,
טבעת יפה. ישראל ונעמי/שלומי צ'יקונה

במקום השלישי נמצאת, נכון, עוד חתונה! הפעם של הגרוש של המלכה האם, שהחליט להתחתן עם דגם משופר יותר. כן, גאי ריצ'י נשא לאישה דוגמנית צעירה. אבל השוס היה דווקא בדמות השושבינים. בכל זאת, מתי בפעם האחרונה ראיתם את דיוויד בקהאם ובראד פיט מלווים מישהו לחופה? מעניין אם הם תפסו גם את הזר אחר כך.

דיוויד בקהאם, בראד פיט. אינסטגרם, צילום מסך
השושבינים. דיוויד ובראד/צילום מסך, אינסטגרם

למקום השני מגיע מישהו שעדיין לא יכול להיכנס מתחת לחופה, רק בגלל שהוא אוהב את בני מינו. כן, לצערו של דוד לביא, מתמודד בעונה התשיעית של כוכב נולד, שיצא השבוע מהארון הוא לא יוכל להתחתן עם בן זוגו כי בישראל זה עדיין לא חוקי. העיקר שבנט הוא אח. או אחות.

ובמקום הראשון, כשאומרים שעדיף להגיש את הנקמה מתוקה, כנראה שמתכוונים לנקמה שמכינה גוש הקרח יונית לוי לבעלה עידו רוזנבלום, שאמרה השבוע שבעקבות העובדה שרוזנבלום התנשק עם חמש נשים בסדרה החדשה בכיכובו - היא מתכוונת לנשק חמישה גברים במהדורה. נותר רק לקוות שקושמרו ואודי סגל מוכנים לזה.

עידו רוזנבלום, יונית לוי. צ'ינו פפראצי,
חכה חכה! יונית ועידו/צ'ינו פפראצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully