וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמות מגלות: "נשרף לי השיער"

3.8.2015 / 14:52

ארוחת הערב הנוצצת שאירגן מעצב השיער, מיקי בוגנים, סחפה אליה מפורסמות רבות - שחשפו את אסון השיער הפרטי שלהן. אז למי נשרף השיער ומי גילתה קרחת באמצע הראש? וואלה! סלבס מקריחה

צילום: דייב שחר עריכה: רן צימט

כל ילדה ונערה שמתחילה לגלות את הנשיות שלה יודעת - לפני הכל צריך למצוא מעצב שיער טוב. כזה שיכיר את השיער שלך מקרוב, שידע את הפלוסים והמינוסים, אבל מעבר לכך, שידע להקשיב לכל התלונות, בקשות ומענות שלך. כן, ספר טוב הוא קודם כל פסיכולוג טוב.

נראה שגם בנות הביצה המקומית מבינות שבשביל לצאת מהבית ולהיראות "מיליון דולר", הן זקוקות למישהו שיהפוך את השיער שלהן לנוצץ וזוהר גם כשהוא לא ממש בשיאו. רובן, בחרו בספר ובמאפר מיקי בוגנים, שהחליט להזמין אותן לארוחת ערב במסעדת "מיסטר&מיסיס לי", בחסות מותג הטיפוח "קרסטס".


רוצים עוד רכילות?
בר רפאלי חושפת: "ביונסה וקניה ווסט יופיעו בחתונה שלי"
חיזוק לקהילה: משתתף 'כוכב נולד' יוצא מהארון
הדרמה המלחיצה של שיר אמליח

ניקול ראידמן, מיקי בוגנים, גלית גוטמן. סטודיו רם וליץ,
ניקול ראידמן, מיקי בוגנים, גלית גוטמן/סטודיו רם וליץ

וואלה! סלבס ניצלה את ההזדמנות ובדקה עם הבנות לעומק את המושג 'Bad Hair Day' כששאלה אותן על תקריות שיער מביכות שקרו להן. "את לא רוצה לדעת ואני לא רוצה לדבר על זה", אמרה דורית בר אור, "זה יותר מדי טראומטי בשבילי גם אחרי 15 שנה. שרפתי פעם את כל השיער". גם למלכת היופי במיל', אילנית לוי, יש זיכרון לא ממש מתוק, "לפני כמה שנים עשיתי קמפיין, במשך 15 הייתי עם קוקו מתוח. אחרי 14 שעות אני דומעת דומעת, היתה לי סיכה שעשתה לי אינפקציה בקרקפת והיתה לי קרחת בגודל של מסטיק אבטיח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גלית גוטמן, דורית בר אור. סטודיו רם וליץ,
שמעת על השריפה?! גלית ודורית/סטודיו רם וליץ

בוגנים, אם לא ביקרתן במספרה שלו, ידוע כאיש מקצוע שלא חוסך מלקוחותיו את האמת, גם אם היא לפעמים מרה וכואבת. "אין בחורה עם שיער שחור ובלונידיני, שרוצות את הצבע של אילנית לוי, ואני תמיד אומר רק את האמת", מעיד בוגנים על עצמו.

אבל מה עם החברות שלו, האם הן נתקלו בביקורת קשה? "אני זמרת נוראית", נזכרת ניקול ראידמן בביקורת של החבר הטוב. גם גלית גוטמן נתקלה לא פעם באמירות קשות,"הוא אמר לי מלא דברים איומים, אבל אני, לעומת בנות אחרות, יש לי גם פה לא פחות משלו". תתפלאו, אבל גם המוזה שלו לוי, זכתה למטח צעקות, "אין שיחה בלי נורא, תמיד תיאורים מה יקרה אם אני לא אגיע, שזה כולל שריפות ומלא מלא דברים, ואז, 'אני אוהב אותך".

לוואלה! סלבס נשרף פעם השיער. עד היום היא לא יכולה לקיים יחסי מין.


מה פדיחת השיער שלכם? רכלו לנו בפייסבוק

אילנית לוי. ערן לם,
איפה הקרחת? אילנית לוי/ערן לם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully