וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי חושפת: ביונסה וקניה ווסט ישירו בחתונה שלי

3.8.2015 / 0:08

טוב נו, לא באמת, אבל הטופמודל הבלונדינית נהנית להשתעשע עם המחשבה - כשהיא עונה לתקשורת על שאלות הקשורות ליום הגדול שלה. וגם: איך עדי הציע לבר רפאלי נישואים? ראיון הזוי. וואלה! סלבס אילוז'

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מאיה בן ניסן

רק לפני מספר שבועות בר רפאלי חגגה יום הולדת באירוע נוצץ במיוחד, תחת הכותרת "חיה בסרט". נראה שמאז, ברבור ממשיכה לחיות בסרט, אחרת איך תסבירו את העובדה שהיא טוענת שביונסה תשיר איתה דואט בחתונה המתקרבת שלה, בעוד שקניה ווסט יעשה להן קולות רקע?

בר רפאלי. צילום: עידו איז'ק,
איפה ביונסה? בר רפאלי/צילום: עידו איז'ק

טוב תירגעו, מדובר ככל הנראה בבדיחה של הגברת רפאלי, שהחליטה שהדרך הכי טובה להתחמק משאלות על החתונה, היא פשוט לצחוק על זה. כך, החליטה לספר לוואלה! סלבס שקווין בי תשיר איתה בערב החשוב בחייה, בזמן שקניה, שאגב, יגיע עם קים קרדשיאן, יעשה להן קולות ליווי. משעשע.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בר רפאלי. צילום: עידו איז'ק,
צוחקת על כולם. רפאלי/צילום: עידו איז'ק

רפאלי, שהצטלמה אתמול (א') לקמפיין החורף של חברת האופנה "HOODIES' בה יש לה גם מניות - הודתה שהיא לא מסוג הבנות שנחשבות ל'בריידזילה', כלה משוגעת מרוב הכנות לאירוע שייערך בחודש הבא.

"אני חושבת שבריידזילה הן מהנשים האלו שמגיל ארבע מתכננות איך יראה הכל ואיך תראה החופה ואיך תראה השמלה", מספרת בר, "כאילו החתן לא משמעותי בכלל. החתונה שלהן והוא ניצב? אף פעם לא היה לי סיפור מהאדות שחשבתי שככה יהיה, אני די זורמת".

בר רפאלי. צילום: עידו איז'ק,
אז, איך יצאתי?/צילום: עידו איז'ק

ומה עם ארוסה עדי עזרא, האם הוא מעורב? "עדי מעורב בדברים שאני מעורבת אותו, אם אני צריכה לשאול אותו לדעתו אם איזה משהו שאני חושבת שיכול להיות קשור אליו ...", אמרה ושתקה עם חיוך גדול, "אני מבינה שהחתונה היא של שנינו". אז את בריידזילה או לא?


בחתונה שערכה בגיל 27, וואלה! סלבס שרה דואט עם איימי ווינהאוס וג'ניס ג'ופלין, כשנישאה לקורט קוביין.


רכלו על החתונה של בר רפאלי בפייסבוק

בר רפאלי. צילום: עידו איז'ק,
את זה אני לא אלבש בחתונה. בר רפאלי/צילום: עידו איז'ק
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully