וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא נשמה: שרליז ת'רון אימצה ילדה נוספת

2.8.2015 / 14:31

אחת הנשים היפות בהוליווד, מוכיחה שיש לה גם נשמה טובה: לאחרונה ת'רון אימצה ילדה אפרו-אמריקאית, שתצטרף לבן הבכור שלה, שאומץ גם הוא לפני שלוש שנים. וואלה! סלבס משפחת אומנה

אימג'בנק GettyImages

אם חיפשתם עוד סיבה לכך ששרליז ת'רון היא אחת הנשים המושלמות ביותר על הגלובוס, אז הנה היא: השחקנית היפהפייה מהוליווד, הוכיחה שוב שהמראה שלה הוא לא רק חיצוני, כי אם גם פנימי - כשהחליטה לאמץ ילדה נוספת שתצטרף למשפחה המצומצת שלה.

למי שלא בקיא בפרטים, ת'רון אימצה בעבר ילד חמוד בשם ג'קסון, שחגג לאחרונה שלוש. כעת, הצהובונים מעבר לים מדווחים שהכוכבת, שרק לאחרונה נפרדה מהשחקן שון פן, החלה את התהליך לפני שישה חודשים - כשעוד יצאה עם פן ורק לאחרונה קיבלה את הילדה לחיקה.


רוצים עוד רכילות?
יונית לוי חושפת: כך אתנקם בעידו רונזבלום
אנה ארונוב ודנה פרידר חוגגות עם ציון ויאנה
פאשן בייבי: הקמפיין החדש של אילנית לוי

שרליז ת'רון. GettyImages
יחד עם בנה ג'קסון. שרליז ת'רון/GettyImages

כמו כל דבר בחייה של השחקנית מדרום אפריקה שכבשה את העולם, גם שמה של הילדה מיוחד - לאחר התלבטויות רבות, החליטה השחקנית לקרוא לילדה החדשה שצירפה לחייה בשם המקורי: אוגוסט.

אם חשבתם שהאימוץ הוא סוג של גחמה, אתם כנראה לא מכירים את ת'רון. בראיון שנתנה בעבר, סיפרה הבלונדינית ההורסת, שכבר שהיתה בגיל שמונה, כתבה להוריה שכמתנה לחג המולד היא רוצה שיאמצו לה אח או אחות קטנים. עכשיו, הנבואה מגשימה את עצמה.


וואלה! סלבס ביקשה לכריסמס שק של גרעינים שחורים. ברור שהיא קיבלה.


מה דעתכם על המעשה של שרליז? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully