וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונית לוי חושפת: כך אתנקם בעידו רוזנבלום

2.8.2015 / 12:00

מגישת החדשות אמנם נראית פרסונה שקטה, אך אל תטעו - בראיון מרגש לוי חושפת כיצד היא מתכוונת לנקום בבעלה ואבי ילדה, עידו רוזנבלום, על כך שנישק נשים אחרות. וגם: לוי מדברת על ההריון השני שלה. וואלה! סלבס לא רגועה

עידו רוזנבלום, יונית לוי/צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

גם אתם חושבים שמגישת החדשות יונית לוי, היא אחת הנשים המסקרנות שקיימות בתעשעיית הבידור המקומית - ולו רק בשל העובדה שהיא לא ממש שמחה לשתף את עם ישראל בחיים האישיים שלה? כן, אפילו פרסום ידיעות משמחות על הריון טרי שהיא נושאת ברחמה, לא מתקבלות אצלה בשלווה.

זו אולי הסיבה שוואלה! סלבס עדיין המומה שמגישת החדשות הלאומית הסכימה לעמוד מול המצלמה ולהתראיין בכבודה ובעצמה - תוך כדי שהיא מדברת בפתיחות, כולל חיוך הגדול על פניה.


עוד סיפורי סלבס:
תמונות ראשונות: יונית לוי מציגה בטן הריונית
הקמפיין החדש של אילנית לוי
יהודה לוי משוויץ בשרירים

עידו רוזנבלום, יונית לוי. צ'ינו פפראצי,
האישה התומכת. יונית לוי/צ'ינו פפראצי

האירוע הנדיר, התרחש באירוע השקת הסדרה החדשה של בן הזוג שלה, עידו רוזנבלום - "החדש של עומרי גורדון" - שתעלה בקרוב בשידורי זכיינית "קשת". לוי, שבילתה באירוע לבושה בשמלה שחורה שהסתירה בטן קטנה של הריון שני, החליטה לפתוח את הפה. יש שיגידו קצת יותר מדי.

"ספרתי חמש נשיקות שלו, הרגשתי כמו בסרט אימה", הסבירה לוי כשנשאלה איך הגיבה כשראתה את בעלה, שהוא גם יוצר הדרמה החדשה בכיכובו, מנשק חמש נשים שונות על המסך. "שאלתי 'טוב, זה נגמר? זה נגמר?'... אני את נקמתי הכנתי מראש. אמרתי שאם הוא נישק חמש נשים, גם אני אנשק חמישה אנשים במהדורה!", חשפה בהתרגשות.

עידו רוזנבלום, יונית לוי. צ'ינו פפראצי,
אב גאה, גם בסדרה! עידו רוזנבלום/צ'ינו פפראצי

לוי, גילתה שבזמן כתיבת התסריטים, מגישת החדשות היתה "ההיא שקראה את כל התסריטים והשכתובים של השכתובים, אני חלק קטן מהיצירה הזאת". עם זאת, לא היו לה טיפים לחלק לרווק ההולל שרוזנבלום מגלם בסדרה. "בכל זאת, אני ירושלמית מבית ספר מסורתי", צחקה, "אבל אני מקווה שהייתי שם כשהיה צריך אותי".

בעוד שרוזנבלום עצמו מתרגש מהבייבי היצירתי החדש שלו, אך גם מהבייבי שגדל בבטנה של אשתו ההריונית - גם הוא וגם לוי מתרגשים מאוד. "תודה, יש מלא בייביז באוויר", לוי הסכימה לומר. "אני מוכנה להגיד ששלומי טוב וזהו". ומה לגבי מינו של הבייבי? "נשאיר את זה לניחושים", הודיעה. נו, טוב.


וואלה! סלבס מתנדבת לנשק את לוי. אבל לא בטוח שעידו יקנא... אולי רק לא יסכים לנשק אותה יותר בעצמו.


רכלו על סרט האימה של יונית לוי בפייסבוק

בתיאבון!

יונית לוי בולסת בבילוי משפחתי

לכתבה המלאה
עידו רוזנבלום, יונית לוי. צ'ינו פפראצי,
כמה אהבה. עידו זונבלום ויונית לוי/צ'ינו פפראצי
עידו רוזנבלום, יונית לוי. צ'ינו פפראצי,
משווה את הבטן! יונית לוי עם שני כהן/צ'ינו פפראצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully