וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין החדש של אילנית לוי

2.8.2015 / 0:06

אחת הנשים היותר יפות שידעה מדינת ישראל לא מפסיקה לעבוד, ועכשיו היא קוטפת עוד קמפיין אופנה - כזה שיגלגל לחשבון הבנק שלה לא מעט מרשרשים. אז איפה תוכלו לראות את לוי? וואלה! סלבס מריירת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורסת!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלכות יופי באות, מלכות יופי הולכות ויש כאלו שגם נשכחות, אבל יש אחת שלעולם לא נשכחת - קוראים לה אילנית לוי, שמהרגע שהכתר הונח על ראשה בטקס מלכות היופי בשנת 2001, הוא מסרב לרדת. ולא, לא משנה כמה טוענות היו לו.

לוי, שמלבד לשמש כאמא מסורה לליאם ואלין וכבת זוג אוהבת ותומכת לאלירז שדה, גם מטפחת קריירה כבר למעלה מעשור, מוכיחה שוב שהיופי שלה הוא דבר שאי אפשר לעמוד בפניו כשהיא קוטפת עוד קמפיין אופנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלכת היופי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלונדה ההורסת, שרק לאחרונה בילתה בחופשה מפנקת ביוון עם בן הזוג והילדים, חזרה מהר מאוד לעבודה, ומלבד הצגת הילדים בה היא מככבת ב'ספארי', חתמה לוי גם על חוזה שמן במיוחד במסגרתו היא תוביל את הקמפיין של רשת ההלבשה 'פוזה', שמספקת הלבשה לכל המשפחה.

על פי גורמים המעורים בפרטים, לוי, שסרבה לא פעם ולא פעמיים לקמפיינים שונים, הסכימה לככב בקמפיין מאחר ומדובר ברשת לכל שכבות האוכלוסיה וגם, כמובן, מאחר ולחשבון הבנק שלה הופקדו לא מעט מרשרשרים.

וואלה! סלבס עדיין מתעוררת בלילה מזיעה עם הקול של מימי נופך מוזס בראשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully