וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשולש הרומנטי של טום קרוז

28.7.2015 / 15:26

כמו בכל משולש, גם בזה יש שלושה משתתפים, אלא שהפעם הוא מעניין יותר כי אחד מהם הוא השחקן טום קרוז. אחרי שאתרי הרכילות הצהירו על כוונותיו להציע נישואים לחברתו, עכשיו מתברר שלאותה חברה יש בכלל חבר. מבולבלים? וואלה! סלבס בודקת

מערכת וואלה!

טום קרוז הוא אולי שחקן טוב, גברבר מסוקס ובחור מוכשר, אבל בכל מה שנוגע לחיי אהבה - למר קרוז הנושא הוא בגדר משימה בלתי אפשרית. עכשיו, כך מתברר, הוא מעורב במרכזו של משולש רומנטי. אז היה או לא? אתם תחליטו.

לפני כשבוע, פרסמו מדורי הרכילות מעבר לים כי קרוז נמצא בווינה ביחד עם בת הזוג החדשה, בת ה-22, אמילי תומאס, וכי על פי מקורבים הוא מתכוון להציע לה נישואים במהלך הטיול הרומנטי. אז זהו, שלא ממש.


רוצים עוד רכילות?
סקסית יותר מקים? קלואי קרדשיאן מדגמנת כושר
אנה ארונוב מציגה רגליים לוהטות במיוחד

טום קרוז. ספלאש
טום קרוז/ספלאש

הבוקר (ג'), התעורר קרוז לכותרות שונות לגמרי, שמספרות כי הוא בצעם מעורב במשולש רומנטי, כי לאותה תומאס, יש בכלל חבר שלא ממש עונה לשם טום כשקוראים לו ברחוב. על פי הדיווח, תומאס הצעירה והתמימה כנראה מאוד נבהלה מהפרסום ומיד טרחה להעלות תמונה שלה ושל החבר האמיתי שלה - אלכס רוברטס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החבר האמיתי./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם חייבים לדעת, רוברטס, בן ה-25, הכיר את תומאס, שימו לב לאירוניה, על סט הצילומים של הסרט "משימה בלתי אפשרית", כן נו, זה שקרוז מככב בו. מאז ההיכרות ביניהם, השניים הספיקו להסתובב ברחבי העולם ולפרסם לא מעט תמונות שלהם מאוהבים. עם זאת, מנגד, מר קרוז לא ממש מיהר להכחיש את הטענות ונראה כי הוא די נהנה מהפרסום. בכל זאת, אין דבר כזה פרסום רע, לא?

הרומן המשולש היחיד שוואלה! סלבס מנהלת זה עם שני ההמבורגרים בדאבל מק רויאל שהיא אוכלת כל בוקר.

  • עוד באותו נושא:
  • טום קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully