וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטיה גאלי מעדיפה עירום מלא

מאיה בניטה בשיתוף טבע אקמול

28.7.2015 / 10:02

הדוגמנית המשוקמת ויוצאת הריאליטי היפהפייה, אולי טובה בהצגת הבגדים לגופה - אבל יש כמה רגעים שבהם קטיה גאלי מעדיפה להישאר ללא כיסוי בכלל. וגם: מה עושה לה כאב ראש? וואלה! סלבס שיק

עריכה: מאיה בן ניסן

היו כאלה שלא הכירו אותה לפני שהגיעה לתכנית הריאליטי עם הבית הסגור, היו כמה שממש לא נהנו לבלות איתה בבית המצולם - אבל גם היו אנשים שלא יכלו לעמוד בפני הקסם של קטיה גאלי, דוגמנית, נרקומנית משוקמת וכיום גם פליטת ריאליטי דלוקס שלא חוששת לענות על בוחן הפתע המציק של וואלה! סלבס. כן, גם על שאלות שלא נוגעות לבגדים שעל גופה, אלה שהיא מדגמנת בתור פאשניסטה בעלת ניסיון רב שנים.

גאלי, מתברר לא אוהבת להיות מכוסה כשהיא נכנסת למיטה. לכן, כך היא מעידה, לפני שהיא הולכת לישון היא מעדיפה להישאר בעירום מפתה - או מקסימום בתחתוני חוטיני מינימליים, שיוצאת "האח הגדול VIP" כנראה מעדיפה ללבוש על פני כל לנז'רי מסוג אחר. שמעת את זה, עלם חמודות ברונטי שמתחיל כסטוץ אבל עשוי להפוך לרומנטי במיוחד? זה לוהט.

קטיה גאלי. אבי כהן
הבגדים לא עושים את האדם. קטיה גאלי/אבי כהן

אם תהיתם, הדוגמנית שהתמכרה לסמים, עברה גמילה ויצאה ממנה מחוזקת רק כדי לשתף את סיפורה עם העולם - לא ממש מתרגשת מהטוקבקים או צלמי הפפראצי. כשנשאלה מה מהשניים גורם לה לכאב ראש של ממש, ענתה ש"לא זה ולא זה" מפריעים לה. ככה זה כשאת רגילה לפלאשים ומתעלמת מהשונאים האנונימיים. יו גו גירל!


וואלה! סלבס חוטפת כאב הראש כשהיא לא שותה את הקפה של הבוקר. טוב, זה כולל צלחת פנקייק, שלושה מאפים, אומלט גבינות, ג'חנון ופלטת ירקות מטוגנים עם המון טחינה ליד. בכל בוקר מחדש.


רכלו על בוחן הפתע של קטיה גאלי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קטיה גאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully