וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי חושף: איך נינט הגיבה כשגילתה את הסוד של רן דנקר?

הדס שינדלר בשיתוף רנואר

27.7.2015 / 17:11

מצד אחד: אקס שיוצא מהארון. מצד שני: אקס שיוצא לצעוד על מסלול התצוגה. אין ספק שהשבוע האחרון היה עמוס בידיעות על אהוביה של נינט טייב. אז איך הגיבה כשגילתה על דנקר? יהודה לוי חושף את כל האמת. וואלה! סלבס מסמך אנושי

עריכה: מאיה בן ניסן

"רן דנקר יצא מהארון", זעקו כותרות אתרי החדשות רק לפני כמה ימים בודדים. סטטוסים נכתבו, ציוצים צוייצו, כתבי חברה מיהרו להתראיין ולפרש את המהלך - וכן, גם ביקורות נשמעו מכל עבר. אבל תודו, שעם כל הכבוד לכל אלו, מה שבאמת עניין את כולם היה לשמוע מה לנינט טייב יש לומר בנושא.

אז נכון, טייב אמנם לא התראיינה, אבל וואלה! סלבס חושפת לראשונה איך האקסית המיתולוגית של דנקר הגיבה כששמעה את הדברים בפעם הראשונה. ושלא תתבלבלו - ברור שהיא ידעה את זה הרבה לפניכם. כמה הרבה? מתברר שטייב, ידעה שרן חובב גם גברים כבר לפני כשלוש שנים.


רוצים עוד רכילות?
הוא כאן: כריס בראון משתזף טופלס בים בתל אביב
יהודה לוי מדגמן על המסלול - הסלבס מגיעים לצפות
לצפייה מלאה בתצוגת האופנה של רנואר לחורף 2016

יהודה לוי. אלירן אביטל ,לם ,ליץ סטודיו, מערכת וואלה! NEWS
ידע מזמן. יהודה לוי/מערכת וואלה! NEWS, אלירן אביטל ,לם ,ליץ סטודיו

הבוקר (ב'), בזמן שכל העולם ואשתו הגיעו לפרגן לאקס אחר שלה, יהודה לוי, שצעד לראשונה אחרי עשור על מסלול תצוגות האופנה - התפנתה וואלה! סלבס לשאול את הפרזנטור החדש של חברת 'רנואר', את השאלות המעניינות באמת. כמו למשל: האם הוא ונינט היו בהלם מהידיעה?

"אני חושב שכן, אני לא יודע", אמר והוסיף, "אני כאילו... אה כן, בעצם היינו ביחד שזה היה, אז כן נראה לי שכן - היא הופתעה, אנחנו הופתענו נורא, זה היה מפתיע", הודה לוי. "אני שמח שהוא הוריד מהלב שלו משהו שאני מאמין שהציק לו", קבע.

באותה שעה

יהודה לוי על המסלול - הסלבס הגיעו לצפות

לכתבה המלאה
רן דנקר ובן זוגו, תל אביב. ראובן שניידר
את מי הייתם משדכים לו?/ראובן שניידר

אחרי שכולם יצאו מההלם, וואלה! סלבס בדקה את מי הם היו משדכים לשחקן הענוג (במידה שהיה פנוי, כמובן). "נראה לי שאותי", הודה ישראל אטיאס, "הוא חתיך, רן דנקר". גם טום באום לא היה מתנגד, "אפשר לעשות דייט אני והוא. אני זורם. רן דנקר הוא גם מושלם, גם נראה טוב, גם מוכשר מה צריך יותר מזה". לעומת זאת, ג'קי אזולאי היתה משדכת לו דווקא את עברי לידר, למה? "נמאס לי שהוא נדלק על הבחורים מ'האקס פקטור". כן, גם אסי עזר התפוס היה שמח לדייט עם דנקר, "ברור שהייתי שמח, זה רן פאקינג דנקר".


וואלה! סלבס גם היתה שמחה לדייט עם רן דנקר. מה למה? הוא גר ליד מאפיית אבולעפיה.


רכלו על הגילוי המפתיע של יהודה לוי על רן דנקר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully