וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה ויעל בר זוהר מאחדות כוחות

27.7.2015 / 0:33

מצד אחד: הדיווה בעלת המיתרים המרטיטים. מהצד השני: דיווה אחרת בלונדינית וחושנית. ביחד: הן ישתפו פעולה בפרויקט מיוחד לצד בעלה של בר זוהר. מתרגשים? וואלה! סלבס פאוור קאפל

מאיה בוסקילה, יעל בר זוהר. שי אוקנין
יחד! מאיה בוסקילה ויעל בר זוהר/שי אוקנין

תשכחו מגל"צ, למי אכפת ממצעדי פזמונים - למאיה בוסקילה יש פרויקט חדש ומרגש לא פחות. בכל זאת, מתי ייצא לכם לראות שילוב מנצח של דיווה מוזיקלית, דיווה תיאטרלית וגברבר מסוקס על במה אחת?

מאיה בוסקילה. ניר פקין
האמא הרעה?/ניר פקין

בזמן שהיא מנהלת את מאבק הנשים בגל"צ, בוסקילה מתפנה לעוד מאבק - תפקידים שמכניסים כסף לחשבון העובר ושב. לוואלה! סלבס נודע כי בקרוב מאוד תוכלו לראות את הזמרת על בימות התיאטרון כשתתכב במחזמר המתחדש "מרי לו", שיעלה בשנה הבאה.

לצד בוסקילה, שתגלם את האמא החורגת של 'מרי לו', כפי שכבר שמעתם, תוכלו למצוא דיווה נוספת, העונה לשם יעל בר זוהר, שתככב על הבמה בתפקיד מרי לו, כשביחד איתם , יקפץ על הבמה גם הבעל האוהב של יעלי - גיא זוארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יעל בר זוהר, גיא זוארץ. שרי ישראלי,
בקרוב על הבמות/שרי ישראלי

בימים אלה מושלם תהליך ליהוק השחקנים המזמרים להפקה המחודשת של "מרי לו", שהצליח למשוך את הקהל לתיאטראות בין 2002 ל-2006, עד שהפסיק להציג. בקרוב הוא צפוי לשוב ולהציג על הבמות ברחבי ישראל בגרסת 2016, כאשר המאסטרו צביקה פיק - יוצר הפזמונים שסביבם בנויה העלילה על צעירה בשם מרים לובוביץ (או בקיצור, מרי לו) - אחראי על הצד היצירתי של השואו.

וואלה! סלבס נבחנה לתפקיד הכלבה של צביקה פיק, אבל אמרו לה שהתפקיד כבר אויש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully