וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכת השמש: הקמפיין הבינלאומי החדש של בר רפאלי

23.7.2015 / 12:10

הדוגמנית הבינלאומית מככבת בקמפיין עולמי חדש שבו היא מציגה גישה ספורטיבית, נפש בריאה בגוף בריא. כן, אתם חייבים לראות את רפאלי עושה פוזות יוגה סקסיות. וואלה! סלבס הכלבה המתמתחת

צילום מסך

הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי, אמנם עומלת קשה על הקריירה המקומית שלה - עם הנחיית תוכנית פריים טיים בערוץ 2, רשת אביזרי אופנה, קמפיינים להלבשה וכמובן עומלת קשה על מה שעומדת להיות חתונת השנה בעוד כחודשיים מהיום. אך יחד עם כל אלה, לא מפסיקה לשמר את הקריירה הבינלאומית שלה.

אחרי חודשים עמוסים של תצוגות אופנה בינלאומיות, שטיחים אדומים נוצצים והובלת מסע פרסום למשקה אלכוהולי מוכר, הברבור הישראלית קוטפת קמפיין בינלאומי חדש ויוקרתי. הפעם, היא זוכה להראות לעולם את כמה פוזות יוגה מרשימות, למקרה ששכחתם איך נראה הגוף של הטופמודל, שזכתה להופיע בעבר בגיליון בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד". לא שבאמת שכחתם.


רוצים עוד חדשות חמות?
ישנן בנות: סתיו סטרשקו מבלה בשמלת מיני
שערורייה: המשולש הרומנטי של טיטי איינאו
טוויסט בעלילה: ישראל אטיאס בתפקיד מפתיע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוגה בייבי! בר רפאלי מפגינה תנוחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי, משתתפת בקמפיין החדש והעולמי לענקית הרכב ביואיק, שבו חברה למאמן היוגה המפורסם צ'אד דניס - שהוא גם מאמן היוגה הפרטי של סולן להקת מארון 5, אדם לוין. הקמפיין החדש נשקרא "24 שעות האושר בנסיעת המבחן של ביואיק", כולל סדרת סרטוני הדרכה - בהם נראית רפאלי מדגימה איך אפשר להשאר חטובה, בריאה ובכושר בתוך המכונית ומחוצה לה.

"אני לא יוגיסטית עדיין, אני רק התחלתי לעשות יוגה, ואני לא מומחית עדיין, אבל החיבור עם צ'אד שהוא בחור מגניב כל כך!", מסבירה רפאלי, "מאחורי הקלעים של הפרסומת הוא לימד אותי תנועות ותנוחות בסיסיות" סיפרה. אחר כך, המשיכה לפטפט על הסודות מאחורי הקמפיין הבריא, "אנחנו עושים כמה תנועות בתוך המכונית, ויש גם תנוחות ופוזות שאנחנו עושים מחוץ למכונית, לפני הנסיעה וגם אחריה כדי להתמתח ולהכין את עצמך ואת הגוף שלך לנסיעה ארוכה או קצרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בר רפאלי ביואיק. צילום מסך
אישוורה פראנדיהנה. מה?/צילום מסך

בסרטונים נראית רפאלי כשהיא יוצאת מהמכונית על רקע נופי מדבר, מתמתחת ומתרגלת כמה תנוחות בסיס ביוגה. בקטע אחר, המכונית חונה בתוך בריכה ריקה ממים, שם היא מפגינה כמה פוזות יותר מתוסבכות ונמתחת לפני נסיעה.

דניס, דיבר אף הוא על העבודה עם רפאלי וציין שהיא יוגיסטית מלידה, למרות שהיא לא מתרגלת את השיטה באופן קבוע, אבל עדיין מצליחה להראות טבעית כאשר היא מדגימה את התנוחות הקשות. "אני עושה הרבה TRX ופיליאטיס, ואני מתעמלת כמעט בכל יום", מגלה רפאלי, "לפעמים כל מה שאתה צריך זה להתמתח יותר מאשר לקפוץ בחבל. לא האמנתי שכך יהיה, אבל זה הדבר החדש שאני אוהבת ואעשה, אני חושבת שהנפש והגוף שלי מבקשים את זה", סיפרה.


וואלה! סלבס מתעמלת בכל בוקר. שעה של ריצה מסביב למאפייה של שלום, כולל לחמנייה בכל עשר דקות.


רכלו על בר רפאלי מתמתחת בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רפאלי עם צ'אד דניס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברכה אל השמש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוקהה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרטיאהארה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנטושה. בר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully