וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טום קרוז מתחתן עם העוזרת בת ה-22 שלו

שירות וואלה! סלבס

23.7.2015 / 11:27

אישה מספר ארבע? השחקן בן ה-53 הגיע השבוע לאוסטריה. שם, על פי הדיווחים מעבר לים, יציע נישואים לבת הזוג החדשה - העוזרת האישת הפרטית שלו, שצעירה ממנו ב-31 שנים. וואלה! סלבס משחק תפקידים

טום קרוז. ספלאש
רואים את הבדל הגילאים? טום קרוז ואמילי תומאס/ספלאש

קייטי הולמס, שומעת? נראה שהשחקן טום קרוז לא יכול להישאר לרגע לבד, או שאולי זה הרצון שלו להישאר בכותרות. כך שכעת, על פי הדיווחים של הצהובונים מעבר לים - הוא מתכוון למסד את מערכת היחסים הטרייה שהוא מנהל ולהציע לבת הזוג הנוכחית שלו להינשא לו, במהלך ביקור באוסטריה.

אם גם אתם כבר לא עוקבים, וואלה! סלבס כאן כדי לספר לכם שבחודשים האחרונים, מיסטר קרוז (בן ה-53) אוחז בחברה חדשה. מדובר בבלונדינית העונה לשם אמילי תומאס, שהכירה את השחקן כששימשה בתור העוזרת האישית שלו. אגב, תומאס היא בת, שימו לב, 22. בחשבון פשוט: הבדל של 31 שנים בין השניים.


רוצים עוד רכילות?
המשולש הרומנטי של טיטי איינאו
הקמפיין הבינלאומי החדש של בר רפאלי
ישנן בנות: סתיו סטרשקו מבלה בחצאית מיני

טום קרוז, קייטי הולמס. Carlos Alvarez, GettyImages
זוכרים שהם פעם אהבו? טום וקייטי הולמס/GettyImages, Carlos Alvarez

על פי הדיווחים, השניים הגיעו לעיר וינה לצורך חופשה רומנטית - אך יודעי דבר מספרים כי קרוז מתכנן להציע לחברה הצעירה שלו נישואים במהלך ערב אינטימי. "הוא מוכן", מספרים חברים של השחקן, "וככל הנראה זה יקרה בווינה".

אם אכן השניים יתחתנו, תהיה זו הפעם הרביעית של מר "משימה בלתי אפשרית" עם טבעת על האצבע. זאת, לאחר שבעבר נישא כבר לשחקנית מימי רוג'רס ב-1987, ממנה התגרש לאחר שלוש שנים, כאשר כבר באותה שנה פצח ברומן עם השחקנית ניקול קידמן. הפעם זה החזיק 11 שנים, שבמהלכן אף אימצו בני הזוג שני ילדים. אך כל אלה לא משתווים לנישואים המתוקשרים של קרוז לקייטי הולמס, הצעירה ממנו ב-16 שנים - הפעם הם ארכו כשבע שנים ונגמרו בצורה לא כל כך יפה, כשמדורי הרכילות דיווחו כי האקס של הולמס לא מרבה לבקר את בתם המשותפת, סורי קרוז.


וואלה! סלבס התחתנה כבר 12 פעמים בחייה. מה לעשות שהגברים שלה מתים חודש לאחר החתונה.


מה דעתכם על החברה החדשה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully