וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: רן דנקר פותח את הארון והלב

23.7.2015 / 19:00

הריון של מגישת רדיו לוהטת, פרויקט סודי של מעושרת אחרת, תאונה של פליט ריאליטי ומוות בבריכה של שחקנית הוליוודית, כל החדשות החמות האלו לא משתוות ליציאה מהארון של אחד השחקנים היותר שווים בתעשייה. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן ניסן

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותחים עם מזל טוב לדפנה לוסטיג, שרק לאחרונה גילתה שהיא בהריון מבן הזוג בחודשים האחרונים. הם כמובן ניסו להסתיר את זה, אבל היי בשביל זה וואלה! סלבס פה, לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל! דפנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הרביעי נמצאת עוד אחת שלא ממש חסר לה כסף ועובדת גם היא על בייבי חדש, רק שאצלה מדובר בבייבי ממש יוקרתי. טוב נו, ככה זה כשניקול ראידמן מחליטה לפתוח חנות דגל של המותג היוקרתי הרמס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניקול ראידמן. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
תכינו את הארנקים. ניקול/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

אל המקום השלישי, מגיעות הפעם בשורות קצת פחות משמחות. אולי כדאי שתסמסו איחולי החלמה מהירה לטום באום שהיה מעורב בתחילת השבוע בתאונת דרכים, כשרכב פגע בוואן שהסיע אותו לעוד יום עבודה.

טום באום. אביב חופי
החלמה מהירה. טום/אביב חופי

וממקרה מצער אחד לאחר, רק טרגי יותר. ביום ראשון נמצאה בביתה של השחקנית דמי מור גופת גבר, שככל הנראה חגג בביתה וטבע בבריכה. דמי, לשמחתה, לא היתה בבית אבל עדיין טרחה להביע זעזוע מהמקרה. אולי כדאי שתביעי זעזוע מכל האסונות שפוקדים אותך! או שתחליפי שם כפרה.

דמי מור מגיעה להסרת הלוט במטה Seedling's Arts District, לוס אנג'לס, מאי 2015. AP
רק בשורות טובות. דמי/AP

ובמקום הראשון, קבלו את האייטם הכי אהוב של השבוע – רן דנקר יוצא מהארון. כן, אחרי שלוש שנים שוואלה! סלבס שמרה על הפה שלה - ואתם יודעים כמה זה קשה לה - עכשיו סוף סוף אפשר לספר: רן דנקר גיי. והוא תפוס, אז תירגעו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים. רו והחבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully