וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קליסטה פלוקהארט?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

24.7.2015 / 0:21

זוכרים את אלי מקביל, עורכת הדין עם התינוק הדמיוני וחבורת המשוגעים סביבה מהמסך הקטן? שימו לב איך כוכבת הניינטיז שגילמה אותה, קליסטה פלוקהארט, נראית בימים אלה. וואלה! סלבס אוגה-צ'קה

אימג'בנק GettyImages

חובבי הניינטיז, זוכרים שאי שם בילתה ברחובות העיר בוסטון עורכת דין צעירה ושאפתנית בסוף שנות העשרים לחייה, בשם אלי מקביל? טוב, בילתה במסגרת סדרת טלוויזיה על המסך, כזו שהלהיבה מיליוני צופים ברחבי העולם. אז ה"אלי" הזו, היא כבר בת 50! כן, השחקנית קליסטה פלוקהארט, שהפכה לאחת הכוכבות הגדולות ביותר בעולם בזכות דרמת הטלוויזיה המצליחה חגגה השנה את העשור החדש בחייה. מופתעים?

פלוקהראט, שהחלה לפני 25 שנים כשחקנית על הבמה בברודווי, זכתה לתהילה בסוף הניינטיז בסדרת המשפט הדרמטית - אך עם ביטולה בשנת 2002, בחרה להיעלם מהתודעה הציבורית. לא משנה שהופיעה בכמה סרטים הוליוודיים בין לבין (ודחתה הצעה לתפקיד ראשי ב"עקרות בית נואשות", שיכול היה לשמור על מעמדה כסטארית), החיבור שלה עם מי שלימים הפך לבעלה (זה ממתיחת הפנים של השבוע שעבר, שמבוגר ממנה ביותר מ-20 שנים!) וילדם המשותף גרם לה להנמיך את הפרופיל הציבורי שלה.

למרות הטענות שהיא שדופה מדי לאורך השנים שבהם העסיקה את המדורים הצהובים, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם קליסטה - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהיתה האישה הלוהטת ביותר על המסך ועד לשנים האחרונות בהן היא קצת פחות רלוונטית. תוכלו לבחון מה עבר על פניה בין השנים, ולראות איך היא נראית היום. התגעגעתם? גם הזמרת המציקה מהבר השכונתי.


אף פעם, מעולם, איש לא אמר לוואלה! סלבס שהיא שדופה. אפילו לא קצת.


עוד מתיחות פנים: הריסון פורד | אבריל לאבין | אדם לוין | כריס בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully