וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלבלת: קייטלין ג'נר מבלה במועדון גייז

שירות וואלה! סלבס

20.7.2015 / 13:03

עוד לפני שנחשפה כקייטלין ג'נר, האבא שהפך לאמא במשפחת קרדשיאן הסביר בראיון שהוא עדיין נמשך מינית לנשים. אבל אמש, הטרנסקסואלית כבר בילתה במועדון הגאה המפורסם בעולם. וואלה! סלבס מגדרית

צילום: Splashnews

אהבה, מיניות, יחסים - אם יש משהו שקייטלין ג'נר לימדה את העולם בתקופה האחרונה, הוא שאין חוקים בכל הנוגע ליחסים שבינו לבינה, לבינו, בינה וחוזר חלילה. כוכבת הריאליטי המדוברת בעולם כיום (מה את אומרת, קים קרדשיאן?), זו שעד לא מזמן בכלל התנהלה בעולם בתור אבי משפחת קרדשיאן, ברוס ג'נר, אמנם הצהירה בראיון האחרון שלה כגבר שהיא נמשכת מינית לנשים - אך אמש (א') אחרי שנחשפה כטרנסקסואלית, בחרה לבלות דווקא במועדון גייז לוהט, לגברים שמחפשים גברים אחרים. מבולבלים? וואלה! סלבס כאן כדי לעשות סדר.


עוד סיפורי סלבס:
תרימי! קייטלין ג'נר חוגגת במצעד הגאווה בניו יורק
כוכבי הביצה מגלים: "ביליתי בחוף נודסיטים"
הדרמה של דמי מור: צעיר נמצא מת בביתה

קייטלין ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
עם הגאים שלההה בקלאב!!!1!. קייטלין ג'נר, חברה וחבר/צילום מסך, אינסטגרם

ג'נר בת ה-65, נמנעה עד לאחרונה מבילוי סוער כמו זה שחוותה אתמול בשנים האחרונות כי לדבריה "סבלה כשיצאה מהבית לאירועים מתוקשרים או מקומות הומי אדם, כי לא הרגישה עצמה". עם זאת, מאז שנחשפה כטרנסג'נדרית גאה, נדמה שהיא מרשה לעצמה לבלות במקומות מדוברים - כמו מועדון "The Abbey" בלוס אנג'לס, קלאב צבעוני במערב הוליווד, שהוכתר בעבר בתור מקום הבילוי המושלם בעולם עבור גייז.

"קייט נהנתה ממשקה או שניים עם חברים", סיפר אחד המבלים במועדון, שהתרגש לראות את האייקון המתהווה בשמלת עור שחורה קצרצרה, "היא קמה כמה פעמים כדי לרקוד ונראתה רגועה, למרות שכנראה היתה קצת מופתעת מכל מה שהתרחש סביבה". מבלים אחרים, תיעדו את ג'נר ואפילו פרסמו את התמונות שלה מבלה בגיי בר (שבו ככל הנראה אף קרדשיאן לא בילה בעבר) ברשתות החברתיות.


עדיין לא עשיתם לוואלה! סלבס #לב באינסטגרם? הכנסו

קייטלין מתרגשת

ג'נר נואמת: "לא רציתי לפגוע באף אחד"

לכתבה המלאה
קיטלין ג'נר. ספלאש
לוהטת בחצאית עור. ג'נר יוצאת מהמועדון הגאה המפורסם בלוס אנג'לס/ספלאש

למרות שג'נר הגיעה לבילוי לילי במועדון הגייז הלוהט, שבו בילו במשך השנים כמה דיוות בהן אליזבת' טיילור, בריטני ספירס וכריסטינה אגילרה, היא כנראה לא ממש בקטע של גברים. ג'נר, שנעלה סנדלי עקב שיתאימו למחשוף הלוהט של חצאית המיני שלה - סיפרה בראיון לדיאן סוייר שהיא בקטע של בנות. אחד מילדיה, ברודי ג'נר, סיפר בעצמו לאחרונה שהוא כבר לא יכול לחכות לשדרך לה גברת לוהטת אחרת, שתבלה איתה בקטע רומנטי. אז קייט לסבית, נכון?


גברים, נשים, לוואלה! סלבס לא משנה - כל עוד מישהו יסכים לשהות בחברתה... פליז?


רכלו על קייט ג'נר בגיי קלאב גם בפייסבוק

קייטלין ג'נר. AP
רק לפני כמה ימים. ג'נר מוחה דמעה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully